Tigern Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Är jag den ende som har märkt att det med tiden har minskat med antal "postar" i forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Japp, det stämmer. Men det är nog bara för att Spam forumet togs bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 jo det är sant. för 4-5 dagar sedan postades det ca 400 poster/dag, nu bara 300. antar att det har nått med skolan att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 jo det är sant. för 4-5 dagar sedan postades det ca 400 poster/dag, nu bara 300. antar att det har nått med skolan att göra. Jo, det måste ha med skolan att göra. Själv har jag bara varit inne två gånger den här veckan (inkl. denna). Förhoppningsvis blir det väl lite bättre om några veckor?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 jo det är sant. för 4-5 dagar sedan postades det ca 400 poster/dag, nu bara 300. antar att det har nått med skolan att göra. Tror också det är så, blir kanske fler nu till helgen! Själv har jag inte hunnit vara inne på ett tag, jag har haft fullt upp med mitt tävlande... saknat mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Tror också det är så, blir kanske fler nu till helgen! Själv har jag inte hunnit vara inne på ett tag, jag har haft fullt upp med mitt tävlande... saknat mig? Vad tävlar du i? Är det du på bilden i din avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Färre posts.....ja fick post anfall igår 58 stolta posts Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Fast det är ändå ganska många online, undrar varför inga postar som förr då. Jag postar rätt duktigt på helgerna, iofs så ska jag jobba So och No hela söndagen (Får nya datorn samma dag ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 har också märkt det.. ja har också börjat skriva lite mindre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 30 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Vad tävlar du i? Är det du på bilden i din avatar? mm, jag tävlar i Golf. Har varit runt om i landet och spöat 17-18 åringar! hehe nä , det är inte jag som är på bilden! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Tycker inte det är så farligt med färre posts, bara det är något att läsa... Tycker det är lite skönt faktiskt, så man hinner med lite bättre :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts