Defcon Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 hade inget att göra så jag dödade dom första fienderna och satte mig vid en MG42:a i första huset och sköt ner alla polare som kom springande, om man dödar en kommer en annan så det låg fullt med kroppar i början Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 för er som vill se lite screenshots så gå in här! där ligger det 67 st bilder.. speciellt denna och denna tycker jag är tuffa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 31 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 ljudet stannade och allt blev svart när jag skulle köra första banan :'( :'( :'( Har du direct x 9? Ladda ner senaste drivrutinerna till ljud och grafikkort. vad har du för dator? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 hallå var laddar man ner det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 fileplanet, 3dgamer, fragzone, mm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 behöver inte längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 e lite men när släpps spelet?? uräkta om ni sagt de i topicen e som sagt lite så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 senare i höst.. vet inte när Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 okey tack tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts