wukkazz Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 det kommer upp ett fel när jag ska creata ett nytt game (efter att jag ha r connectat till en server. det låer ungefär såhär: pling (du vet det dära varnings ljudet) å sen så blir det svart.. å när ja håller in alt+tab för att byta fönster för å kunna se vad som har hänt så står det unhandled exeption på "fel-rutan" .. sen står de nåra nummer som ja inte kan memorera.. kan ni snälla hjälpa mig. . // wukkazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 ta bort alla codec's, det gorde jag och: kapuff, funka! men vad jag hatar codecs! finns nio bilarders miljardens miljoners hundratusen hunda nittionio stycken! borde räcka med en som har många inställningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wukkazz Skrivet 29 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 hur tar jag bort alla codes? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rgames Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Det e samma sak för mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Det enda jag vill säga är HAHA @ "Det kommer upp EN fel" Sen vet jag dock inte vad det beror på, så lyssna på dom andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wukkazz Skrivet 30 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 hehe.. sorry då.. vafan.. ofta man e svensker eller?-- pluggar du i ett skola äller? ^^ (oseriös) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Har du en crackad .exe-fil eller är den orginal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dill Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 jag har crack filen o på mig hackar det upp sig efter ett tag med :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 innan nån säger nått dumt så kan jag säga att man inte får prata om cracks,nerladdade spel och sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 innan nån säger nått dumt så kan jag säga att man inte får prata om cracks,nerladdade spel och sånt! Nej forumets regler säger tydligt att inget prat om WAREZ e tillåtet. Carcks e inte Warez!!. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Ååh... Nu börjar diskussionen om cracks och warez igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Är det inte såhär: Om man äger orginal-spelet (köpt i affär) så är det inte olagligt att cracka? Säg till om jag har fel. Om jag har rätt så slipper vi/ni diskutera vidare raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Ja precis så är det men nu går vil tillbaks till topicen, wukkazz testa att ominstallera VC utan att racka så ska de nog funka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 egentligen, är det så jobbigt att ha en cd-skiva i datorn? sluta cracka och ha orginal så kommer nog folk få mindre problem. raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 egentligen, är det så jobbigt att ha en cd-skiva i datorn? sluta cracka och ha orginal så kommer nog folk få mindre problem. raQzo En del kanske inte har så snabba CD-Läsare, och då kan spelet lagga när man spelar från skivan ! Off-Topic, totte, e det auron i din avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts