Benvit Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Jag tycker serien är dålig.. zzz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tarzan Skrivet 30 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 när man inte går i skolan så kan man ju vara uppe hela natten och då bryr man sig inte men om man går i skolan så e man trött. innan på lovet kollade jag på det vid 12 tiden å satt sen vid datorn tills 5 å va inte alls trött men så ska skolan förstöra allt!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Samma här, satt till kl.4 varje morgon ( ). Skit skönt, saknar det som f*n... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Det heter EN ända, eller ett enda!! I'm the besserwisser... det heter ett ända...de blir ju lite konstigt om man skriver jag har inte sätt en ända avsnitt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Jag syftade ju på stjärten, Dumbo!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts