Tarzan Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 nu ska miami vice visas 00:30. det blir ju bara senare och senare, fattar de inte att man är trött om man går i skolan eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 men 00:30 é ju inte så sent de é ju fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Vet, det är för sent. Men det är nästan roligare att se det sent, 0.30 kanske är lite överdrivet. Konstigt att det sänds då, sämsta sändningstid med bästa och populäraste programet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Jag tycker också att det är alldeles för sent... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 (redigerad) mailbomba tv4 då tv4 kanske inte tror att programmet var så populärt Redigerad 29 augusti, 2003 av Ade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 (redigerad) Ade : Kanal5 vet EXAKT hur populära deras program är... det kanske helt enkelt inte är så populärt! Men 00.30 var en riktigt dålig tid, man är ju aldrig hemma då Redigerad 29 augusti, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 kANAL5 ANNARS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 kANAL5 ANNARS hehe, jasså... har aldrig sett programet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 hehe, jasså... har aldrig sett programet inte jag heller när dom sa att det skulle börja, tänkte jag "nu ska jag spela in alla avsnitt".. men har inte äns SETT ett ända! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 inte jag heller när dom sa att det skulle börja, tänkte jag "nu ska jag spela in alla avsnitt".. men har inte äns SETT ett ända! Det heter EN ända, eller ett enda!! I'm the besserwisser... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Ade : Kanal5 vet EXAKT hur populära deras program är... det kanske helt enkelt inte är så populärt! Men 00.30 var en riktigt dålig tid, man är ju aldrig hemma då vad gör du ute så sent? tycker också det är dålig tid. 9 var perfect.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Vad alla klagar på den tiden... Har ni hört talas om en apparat som heter "Video"? Med en s¨n kan man spela in programmen! Nu vart ni väll glada för att jag gav er information om denna enastående uppfinning? ( ) 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 så sant tobbeh.sen kolalr ja bara på MV lite då å då....00:30 är en bra tid.då ja har tråkigast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Jag ska inte se Miami Vice ikväll, för sent .. orkar inte Orkar heller inte ställa in videon för inspelning..jag borde sova nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 nu ska miami vice visas 00:30. det blir ju bara senare och senare, fattar de inte att man är trött om man går i skolan eller?? Det är väl på grund av för få tittare! Varje avsnitt brukar ju handla om samma sak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Nej, det har många tittare. Låg iaf på top 5 listan hos Kanal 5's populäraste kanal (mest tittare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Jag tycker också att det är dåligt, jag var skittrött igår och somnade redan klockan 23 så det fick bli att spela in miami vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 är du ingen natt ugla arvid?... ja satt upp till 2 nån gång.. å babblade på IRC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 är du ingen natt ugla arvid?... ja satt upp till 2 nån gång.. å babblade på IRC låter som om dy tycker att 2 är mycket... fast kanske har med ålderna att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Har spelat in alla avsnitten HAr aldrig missat en enda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts