Marquis Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Nu öppnar portarna till Hot Design (till forumet åtminstone )! Sidan kommer till stor del att handla/inrikta sig på Photoshop och andra bildbehandlingsprogram men även lite på GTA-serien... Nu i börjar så är bara forumte öppet men inom kort också sidan. De medlemmar upp till tio (3-10) på forumet har den äran att bli Super Members på forumet! De som jobbar på forumet just nu är: Root Admin: Marquis (jag) Admin: Kubanen Moderator: Kronik (Scraw) Hoppas att ni kommer att bli nöjda med sajten och forumet och kommer besöka sidan ofta! Och länken: Forumet! Länken finns också i min signatur... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Trevligt. Iof så är jag inte så interesserad av Photoshop och bild design, men om ni är så duktiga så borde sidan bli skitsnygg, det ser jag fram emot Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Ska man satsa som Bildredigering och Webdesign så.. btw: http://medlem.spray.se/vigge1989/up/zigg.gif Enkelt gjord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Den var skitsnygg ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Heh.. Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 varför ska ni ha med gta för? passar ju inte ihop, Bildredigering och gta... tips: bara bild, gta finns det redan så mycket forum och sidor om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 varför ska ni ha med gta för? passar ju inte ihop, Bildredigering och gta... tips: bara bild, gta finns det redan så mycket forum och sidor om jo, men det kommer att finnas en liten gtadel på sidan . Men ja ska nog bara ha gta vice city i off-topic i stället då om det blir bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Men allt känns mycket oseriösare om ni har med gta, satsa bara på bild/design Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Tyvärr tränar han fotboll just nu Ska klaga lite på han när han kommer tillbaka.. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 (redigerad) Blev medlem nr 10 Edit, eran fakta om hattrick är helt fel.... Redigerad 29 augusti, 2003 av Sirius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 (redigerad) Och jag blev nr 11, precis som i gtasajtens forum Tips, skapa ett underforum (eller tråd) som bara handlar om bilmodding edit VÄÄÄLDIGT MYCKET GTASAJTENFORUM RIPP-OFF Redigerad 29 augusti, 2003 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Jo Lägg dina bilmoddar i Skapelser istället.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 @ Sirius: Du ska snart bli Super Member! @ Sirius igen: Hattrick infon är inte alls fel... Jag har lirat hattrick i 2år snart så jag bör veta Men vad ska vara fel isåfall? @ KalleR: Ok, ska bara satsa på design och så. Du kan få bli Super Member också bara för att du är den du är Om du vill.... Jag ska skapa en tråd där man endast ska snacka om bilmoddar . Men jag undrar vad jag kan lägga in istället för GTA forumet. Känns lite tomt då Kom gärna med förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Ett tips: Gör så att man inte behöver regga sig för att titta i forumet. Jag hatar såna sidor, man kan ju inte se om den verkar bra eller inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Ett tips: Gör så att man inte behöver regga sig för att titta i forumet. Jag hatar såna sidor, man kan ju inte se om den verkar bra eller inte... jo, men annars så blir gästerna med i "most users online" listan och det blir fel, men jag skulle kunna ändra på det om nån visste hur man gör att gästerna inte kommer med i "most users online" listan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 jo, men annars så blir gästerna med i "most users online" listan och det blir fel, men jag skulle kunna ändra på det om nån visste hur man gör att gästerna inte kommer med i "most users online" listan Det är väll inte så farligt? Du kommer att få många fler besökare på att låta gäster se i forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Det är väll inte så farligt? Du kommer att få många fler besökare på att låta gäster se i forumet! ok, men då ljuger ju "most users online ever" mätaren ju Men men jag öpnnar väl ett tag Och ser hur det går Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 @ Sirius: Du ska snart bli Super Member! @ Sirius igen: Hattrick infon är inte alls fel... Jag har lirat hattrick i 2år snart så jag bör veta Men vad ska vara fel isåfall? @ KalleR: Ok, ska bara satsa på design och så. Du kan få bli Super Member också bara för att du är den du är Om du vill.... Jag ska skapa en tråd där man endast ska snacka om bilmoddar . Men jag undrar vad jag kan lägga in istället för GTA forumet. Känns lite tomt då Kom gärna med förslag Om du läser nyheten om att hattrick har fyllt 6 år så får du alla rätta siffror om hur mpnga som spelar ht, men än 40000 spelar HT, det är till-och-med mer än 100 000! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 jaja, fixat nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts