Wild_hawk Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Surfade på ign.com och hittade ungefär 6 st trailers om The movies och blev så sugen på dom, men man måste vara medlem för att ladda ner dom.. och jag fick för mig att det kostar att vara medlem där har jag fel? men om jag har rätt så undrar jag om nån av er känner till nå trailers för the movies som man kan få tag på gratis.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 The movies hemsida ska tydligen få sig en rejäl uppdatering snart och förhoppningsvis kommer alla officiella trailers läggas ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 För alla "The movies fan"(däribland jag själv) The movies TV klipp Det här är från ett Tyskt spel program på TV där Peter visar upp the movies, han visar bland annat några scener, inspelnings platser, hur "the famous slide bars" funkar och även inspelningen av en vampyr film(mumma). Det är 16 minuter och långt och 54 MB stort. DivX 5.0.5 är ett måste! Har själv inte sett det...kommer ladda ner det när jag får tid! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 31 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) För alla "The movies fan"(däribland jag själv) The movies TV klipp Det här är från ett Tyskt spel program på TV där Peter visar upp the movies, han visar bland annat några scener, inspelnings platser, hur "the famous slide bars" funkar och även inspelningen av en vampyr film(mumma). Det är 16 minuter och långt och 54 MB stort. DivX 5.0.5 är ett måste! Har själv inte sett det...kommer ladda ner det när jag får tid! VAD STOR snyft och jag som har 64 k... det här kommer ta tid.. edit: ser ut som det finns fler filmer att ladda ner där: http://lionsource.ngz-network.de/download/...emovies/movies/ Redigerad 31 augusti, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Nya hemsidan har godkänts(Efter en vecka...dahh)och kommer upp den här veckan...nu håller jag tummarna för en bra och innehållsrik hemsida! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Den nya fräscha hemsidan...---->The Movies Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kung_Jiwer Skrivet 6 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2003 ser kul ut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts