ElGato Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Undrar om det är värt att köpa Midnight Club 2? (till PC) Har kollat in en massa screenshots och videos på spelet, men på nåt sätt så känns grafiken lite väl fyrkantig och outvecklad.. Tycker att alla videor jag tittat på känns som om de skulle vara taget när spelet fortfarande var i beta-stadiet. Är det ett skönt lir eller inte? Spelkänslan kanske överväger att grafiken inte är den bästa.. Tack på förhand.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 (redigerad) köp det.. askul iaf.. har ratt på instalerad på datorn också känslan kanske inte är så bra, men det är kul att spela multiplayer. i chatten när jag spelade en gång: [senitel]: Race? [motståndaren]: No! your car is to diffrent Redigerad 29 augusti, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 jag har det på PS2, dock så är PS2:an sönder. Men man kan köra online då också, om man råkar ha en online adapter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 nej, jag tycker inte det är kul, Vänta till NFS underground, det kommer bli bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 D e ju lite skillnad mellan Midnight club 2 o NFS underground... Ea har typ 10 ggr högre budget än dom som gjort midnight 2 typ väl? Fast likförbannat kan itne ea göra ett bra bilspel ettan va roligast... Spelade det i typ 5 år. Sen fick jag reda av mina begåvade bröder att en tvåa fans... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Nja, jag tycker att NFS Hot Pursiut 3 var grymmt roligt! Spelade det jämt! Men underground ser mkt lovande ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 D e ju lite skillnad mellan Midnight club 2 o NFS underground... Ea har typ 10 ggr högre budget än dom som gjort midnight 2 typ väl? Fast likförbannat kan itne ea göra ett bra bilspel ettan va roligast... Spelade det i typ 5 år. Sen fick jag reda av mina begåvade bröder att en tvåa fans... Vad spelar skillnaden för roll? jag skrev bara att det nog komemr bli roligare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 29 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Hmm.. så vad jag förstått så är det ingen höjdare.. förutom multiplayer kanske (vilket inte skulle funka för jag har inte internet på den datorn) =P Men jag laddade hem demot, det räcker kanske =o) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 D e ju lite skillnad mellan Midnight club 2 o NFS underground... Ea har typ 10 ggr högre budget än dom som gjort midnight 2 typ väl? Fast likförbannat kan itne ea göra ett bra bilspel ettan va roligast... Spelade det i typ 5 år. Sen fick jag reda av mina begåvade bröder att en tvåa fans... Det är ju inte EA Games som gör spelen! Ea Games marknadsför bara spelen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Midnight club 2.ja har hört namnet men vart Aja..Gotham Racing 2 Då gör man ju i stockholm...(rl sverige kommer inte ihåg) det därimot värkar as ballt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 (redigerad) Aja..Gotham Racing 2 Då gör man ju i stockholm...(rl sverige kommer inte ihåg) det därimot värkar as ballt Finns det något demo man tanka?! Redigerad 29 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Ingen anning läste det inån tidning pcgamer tror ja ksa gå å kolla nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 det är till xbox tobbe köp inte midnight club 2 säger jag bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 vadå?? gär inte eagames några spel??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 det är till xbox tobbe Doh! Får hoppas på att någon kompis köper det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts