Mikolan Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Håller med dempaboy, en lådbil ska det va =P ! ska bygga en med några polare, sen ska vi köpa en sachs motor och sätta in. sen blir dte trim på motorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 rillee, vad var turksläde? bmw eller moppe? Mikolan, sätter du på en effektkrök också på den? burn baby burn! raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 rillee, vad var turksläde? bmw eller moppe? Mikolan, sätter du på en effektkrök också på den? burn baby burn! raQzo Vi ska skaffa trimrör, 70 kubiks cylinder, borra insuget mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Håller med dempaboy, en lådbil ska det va =P ! ska bygga en med några polare, sen ska vi köpa en sachs motor och sätta in. sen blir dte trim på motorn Haha bygga låd bil med motor haha den kommer ju aldrig braka i hop om den ska va trimmad... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Haha bygga låd bil med motor haha den kommer ju aldrig braka i hop om den ska va trimmad... Vi försärker ramen (som ioförsej ska bli 2 ihopsvetsade tunnor (!)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Polsson Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Håller Med att Audi 100 är fin, vi har en sådan. sänkt och trimmad. Men Audi 90 coupé med snygga alufälgar, kjolar och tonade rutor är värre. Såg en i Motorbörsen för några veckor sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Finns ingen bil jag hatar mer en audi... har krocket två gånger i audi hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Polsson Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Är det din ryckiga körstill eller Xman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jabbal Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Xman, du har varit inblandade i två olyckor då du satt i Audi-bilar ... Hade du suttit i en Fiat eller någon annan bil med tveksam säkerhet kanske du inte hade suttit vid datorn ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XmaN Skrivet 4 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 september, 2003 Jag sa inte att säkerheten va dålig.. jag vet hade det vart en annan gammal bil hade jag faktiskt nog vart död nu... men asså jag menar att jag hatar dom bara för att jag har krockat i dom 2 gånger ... @polsson.. det va inte jag som körde när vi krocka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts