rillee Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 heey alla ! nån som kan ge mig nån sida me många audi bilar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Hur kan du vara medlem nr 2 887 när det bara finns typ 2500-2600 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 (redigerad) Hur kan du vara medlem nr 2 887 när det bara finns typ 2500-2600 off-topic: Det är hans medlems nr, eftersom ett par medlemar är raderade ops skrev lite fel. Redigerad 30 augusti, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 heey alla ! nån som kan ge mig nån sida me många audi bilar ? http://www.gta3.net Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 (redigerad) off-topic: det är hans ip nr, eftersom många medlemar är raderade hoppas att du är oseriös nu Redigerad 29 augusti, 2003 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rillee Skrivet 29 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 ba för jag e coolast Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 hehe....coolast...ingen är det alla är et lr nått sånt Audi..fan va sånna bilar är snygga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jabbal Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Audi ... Underbara bilar, oslagbar kvalité. Snygga är de också, själv föredrar jag Audi 100, där har du en riktig bil! Gärna med den 4,2 liters v8 som satt i dyraste versionen. Eller, visst, snackar man kvalité så måste jag nog ändå påstå att Lexus håller bättre. Men en Audi känns jäkligt bra, och allting är byggt med känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Men en Audi känns jäkligt bra, och allting är byggt med känsla. Det låter som om du menar en BMW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jabbal Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Snälla du ... BMW? Jag har inget emot BMW direkt, men jag tycker att de är väldigt överreklamerade, de flesta BMW man ser är ju inte intressanta bilar, det är simpa 316 och 520 som ingen borde vara intresserad av. Och nya sjuan, hu! Jag skulle möjlightvis kunna tänka mig en manuellt växlad 740 från sent åttiotal, det är snygga bilar det. Audi håller dock högre standard än BMW, en Audi i tex silvermatallic är lackad in på bara chassit, allting är silver. På BMW och Merca är det så att bara karossen är lackad i den snygga metallicfärgen, resten, innanför alla lister och under mattorna ligger der grundfärg. Men både Audi och BMW äe vardagsbilar, när man ska finåka är det Jaguar som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 jaja, håll er till trådens ämne *Det skall vara BMW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johan lindholm Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 jaja, håll er till trådens ämne *Det skall vara BMW ja håller me bmw e bäst!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 (redigerad) Okej, fortsätter med off topic: Vi har en sprillans ny BMW 525i, sportmodellen. Fy fan vilket åk Redigerad 30 augusti, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Det låter som om du menar en BMW nej, mercedes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 nej, mercedes nej en gammal hederlig lådbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jabbal Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Visst, jag kan förstå att en ny BMW framstår som en fin bil sådär vid första anblicken, men det handlar som jag tidigare sa om kvalité. En Audi är byggd med oerhört kännsla och omsorg, något som BMW saknar. Ytterligare ett problem med BMW är att man inte får några positiva omdömmen från omgivningen, några få blir lite avundsjuka men ytterst få har något positivt att säga. Annat är det om man kör tex en Jagga, barn kommer fram och pratar, älder män kommer och tittar, ingen är avundsjuk utan alla instämmer i att det är en speciell och intressant bil. Dessutom har ju en Jagga massor av kul och spännande elfel man kan pyssla med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 ok då, men en ferrari då den är väl en lite bättre bil än en audi eller?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Volvos nya bilar e rätt grymma... Men jag gillar Audi TT... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
totte Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 yamaha aerox? är inte dax för mig att skaffa bil än, nöjer mig glatt med moppe, funkar finfint (bättre fartvind än bil iaf ) raQzo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rillee Skrivet 1 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 men shiit jävla turksläde.. BMW suger... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts