Valle-Ball Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 asså ja har fastnat på bankrånet säg exakt hur man klarar det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 15 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2003 Du ska först ta en nyckel som ligger bakom en av bankkassörerna sen upp till andra våningen till ett rum som heter "officer" elr nåt där tar du nyckeln som ligger i skåpet går ner till källaren å öpnnar kassa valvet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 22 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2003 OK. jag har klarat hela spelet nu!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2003 grattis lär man väl säga... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 12 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 12 oktober, 2003 haha ok bra Men min data pajja så jag måste klara om hela spelet.... :'( :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 13 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 13 oktober, 2003 haha ok bra Men min data pajja så jag måste klara om hela spelet.... :'( :'( :'( :'( :'( stackars dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 26 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 grattis lär man väl säga... tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts