KalleR Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 ska köpa digitalkamera snart, och behöver hjälp! Funderar skarpt på denna : http://www.cyberphoto.se/olympus/c220.php Men jag undrar om det finns nån annan digitalkamera som du skulle rekomendera krav: Prisklass ej över 2000 optisk zoom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 JME data har denna. Visst, den kan verka larvig, men i själva verket är den skit bra! Har fått toppenbetyg och allt...rekomenderar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 nee, inte riktigt vad jag är ute efter, tittar inte på fotboll, därimot stranden hade väl varit trevligt om inte sommaen var slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kamikaze Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 kolla på netonnet.com köpte min där "BenQ" jag gillar den kameran har LCD display och sånt så är den billig och liten klart värt pengarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Minolta Dimage X är bra... men tyvärr 3900kr MEN DENNA är att rekomendera Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Själv är man en stolt ägare över en sån här! Det enda som är lite synd är att den bara har en display... Men den är billig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 ska köpa digitalkamera snart, och behöver hjälp! Funderar skarpt på denna : http://www.cyberphoto.se/olympus/c220.php Men jag undrar om det finns nån annan digitalkamera som du skulle rekomendera krav: Prisklass ej över 2000 optisk zoom Det enda som jag hittar som är dåligt är att man bara kan ändra ISO-talen från 80-160. Det kan vara bra att ha både 50, 200 och 400 i vissa lägen, speciellt när man fotar när det är sämre ljus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Speeder Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 kodak DC5000... 8000:- med alla tillbehör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) Nikon coolpix 2000 (http://www.scandinavianphoto.se/goto.asp?artnr=503019) 2 megapixel 3x optisk zoom Har själv en sådan, fungerar utmärkt och är enkel att använda. Mycket, mycket prisvärd Exempel på vad den kan "göra": länk - modem slayer! Edit: Bilden är lite väl stor för att man ska kunna se kvalitén ordentligt Redigerad 31 augusti, 2003 av Curly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) själv har man en Minolta Dimâge F300 5.0 megapixels! Redigerad 31 augusti, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) Har en några år gammal kamera men en riktigt grym! Megapixlarna på kamerorna här ligger ju typ på 2, min ligger på 3,3. Gizmo: 2 110 000 pixlar är väl knappast 5.0 megapixlar? Redigerad 31 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 hahaha... råkade länka fel!! ändrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) konica kd400z..den kameran är lite dyrare än 2000 men du kommer inte att ågnra dig..bra mot andra digitalkameror därför att den kan ta foton KLICK! direkt..många digitala kameror tar ett par sekunder på sej..den har också mycket olika inställningar och funktioner, bra färg..en av de bättre kamerorna..tror det skaa finnas en 500z åxå men den är nog snuskigt dyr.. Redigerad 31 augusti, 2003 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 31 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) jag har inte över 2000, och jag har redan beställt en olympus c-200, tack ändå Redigerad 19 juni, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
J-coop Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 Okey nu drar jag upp den här gammla tråden!! För jag hade också tänkt att köpa en digitalkamera... Så jag tänkta att fråga här var väll ingen dum ide, det borde väll finnas några proffs på sådant här Krav: Minst 5 megapixel Får högst kosta 3500 kr Absolut minst 3 i optisk zoom Och det ska gå att både ta stillbilder och rörliga bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 18 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 juni, 2004 (redigerad) jag har inte över 2000, och jag har redan bästellt en olympus c-200, tack ändå har en olympus c-200 Kameran är skit bra, bara att den sluukar batterier som fan.. Redigerad 18 juni, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juni, 2004 har en olympus c-200 Kameran är skit bra, bara att den sluukar batterier som fan.. hehe, det var lääänge sen jag skrev det, och min c-200 gick sönder 2 gånger, efter andra gången fick jag den garantiutbytt mot en bättre ( c-310, http://www.cyberphoto.se/olympus/c310.php ) och att dom slukar batterier, köp några bra laddningsbara batterier så håller dom nästan en vecka!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts