sn0ppE Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Spelaren går åt höger hela tiden automatiskt & ner jag försöker gå åt höger stannar gubben funka fint ett tag sen helt plötsligt så eller om jag kom åt nån knapp om nån vet vad man gör för att få bort skiten så seg till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 har du en gamepad? ratt eller nåt? koppla ur dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sn0ppE Skrivet 28 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Neee har inge sånt. jag kunde lira nåra uppdrag sen så bara blev d så her... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 (redigerad) har du laddat ner ? *EDIT* Välkommen hit Sn0ppE Redigerad 28 augusti, 2003 av FerkurZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sn0ppE Skrivet 28 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Ja från dc. Tror ni att det kan va för att jag tröck ner nåra knappar samtidigt ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 (redigerad) Om man laddar ner så får man skylla sej själv.. köp det så är du nästa säkrad från sånna fel! SEn bör du läsa reglerna!http://www.gtasajten-storage.com/forum/inv...?showtopic=1079 This post has been edited by FerkurZ! on Aug 28 2003, 18:10 Redigerad 28 augusti, 2003 av FerkurZ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sn0ppE Skrivet 28 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 mjooo,då får ja vell knalla & köpa d då.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 gör så....så hjälper du rockstar oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 tror knappast att de é nån skillnad bara för att du köper de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 jo kanske..... för det brukar ju alltid bli fel om man laddar ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 jo, de kan de de bli men inte alltid. men om de é en piratkopia så é de en exakt kopia av orignalet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 tror inte helelr det beror på det... om det inte är en rippad version förstås. sn0ppE: försök lösa problemet först inan du köper nytt, då du kan få samma problem det det köpta, säker på att du inte har nån ratt eller joystic ect? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sn0ppE Skrivet 28 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Japp, för har spelat skert 10 uppdrag utan fel. Är nästan säker på att jag tryckt på nått men inte vad. har installerat om & ändå så är det kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Star Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Jag har också det här problemet! Det händer ganska ofta, jag startar om spelet och sen brukar det vara borta. Jag har köpt spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 detta har hänt mig också, fast i typ bara 4 sekunder. för efter 3 fick jag damp och slog på tangentbordet... då slutade det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Nåt liknande har hänt mig, det var några knappar som bytte plats men det hjälpte att starta om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sn0ppE Skrivet 29 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Nu har jag fått bort det genom att dra ut sladden till tangentbordet! Tack för alla svar iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts