Karatemorfar Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Om någon vill spela WWP på internet så skulle jag vilja vara med ! Om någon har det ?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 nja har bara spelat worms 2 över intermet skit svårt WWP är det kul ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 TATA! Stort föredetta wormsfan här! Har dock inte WWP. Worms (1) har jag inte kvar, Worms2-skivan explodera i cd-läsaren och WormsArmageddon funkar inte på NT/XP, Win98 orkar jag inte köra på.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 TATA! Stort föredetta wormsfan här! Har dock inte WWP. Worms (1) har jag inte kvar, Worms2-skivan explodera i cd-läsaren och WormsArmageddon funkar inte på NT/XP, Win98 orkar jag inte köra på.... Vilket stort fan du var då! Du har inget utav spelen installerade! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 TATA! Stort föredetta wormsfan här! Har dock inte WWP. Worms (1) har jag inte kvar, Worms2-skivan explodera i cd-läsaren och WormsArmageddon funkar inte på NT/XP, Win98 orkar jag inte köra på.... hmmm jag är tom ett större fan, jag har iaf worms armageddon Demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 han sa föredetta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Ja, före skivan gick sönder...men nu är jag så där lagom trött på worms. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 (redigerad) JAg har det och heter: Beskrivningarna var jag fick namnen ifrån står innom parantes, även om det inte hör hit. D-Trooper (Davids Trupper, altså mina) Foo (Grön flygande Alien i MDK2) Zwang (Lila jätte i MDK2) Åke-40000 (Svart röd robbot i "Epic" spel "Wargods 40000") DoomReaperLord (Liemannen) Hemlig Agent (Ingen komentar x7 (Turnummer) Dr Telepati (Har telepatiska krafter) Evil-Beaver (Sorceress i Diablo 2 säger "Evil Be Were" altså "Evil-Beaver" = ond bäver) De här namnen använder jag också i allt annat. t.ex. spel Först den översta osv... Visste du föresten att det går att rita om gravstenar och flaggor. Redigerad 29 augusti, 2003 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 jag har worms world party installerat..det är ju skitskojj...telia adsl..kör gärna multiplayer..pm:a isåfall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Någon som har lust att köra lite nu ?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 30 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Spela ?? Någon ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 PM:a mig nån gång bara..men inte ikväll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Är det bara jag som älskar banana bomb på wwp ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) .. Redigerad 9 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Nej, den är skön snarare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Finns de nån demo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 (redigerad) Vad kostar WWP nu, det var väl ganska länge sedan det kom ut? Edit: Hmm...ska nog inte köpa iallafall....Worms3D ska ju komma snart har jag hört. Redigerad 31 augusti, 2003 av LoneWolF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Kan nån förklara hur man kör över internet, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 jag har riggat ett lag och är redo..om någon vill köra ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 worms spelen suger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts