antetheman Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 tjenixen alla jo jag undrar bara om någon vet vad låten heter som går ungefär så här...and then the conversassion ends untill the subject turns..jaja mer kan jag inte lite osäker på stavningen med hjälp tack... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 är det med i introt? lr på nån av radio stationerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 I nån sjunger dom "A blabla conversation, untill the sun goes down" ... kan vara den, men jag vet ej vad den heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 28 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 I nån sjunger dom "A blabla conversation, untill the sun goes down" ... kan vara den, men jag vet ej vad den heter de är möjligt men jag behöver veta vad den heter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 jo..men vart har ud hört den....på en radipo kanal (vilken i så fall) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 28 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 jo..men vart har ud hört den....på en radipo kanal (vilken i så fall) på emotion..men vet ej vad den heter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Okej......ska kolla runt lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Låten heter Fascination och framförs av The Human League, man kan höra den på Wave. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 28 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Låten heter Fascination och framförs av The Human League, man kan höra den på Wave. tack så mycket...!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 28 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 det var inte den..!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Emotion 1. Africa - Toto 2. Crockett´s Theme - Jan Hammer 3. Missing You - John Waite 4. Died In You Arms - Cutting Crew 5. Waiting For A Girl Like You - Foreigner 6. Broken Wings - Mr. Mister 7. More Than This - Roxy Music 8. Tempted - Squeese 9. Keep On Loving You - Reo Speedwago 10. Sister Christian - Nightranger 11. Never Too Much - Luther Vandross 12. Wow - Kate Bush kanske nån av dom ?... det där är som dom heter i VC inte på riktigt tror ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Arvid, jag trodde starkt på att det var den också. antetheman, är du riktigt säker ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 det var inte den..!!! Det är visst rätt låt.....om de sjunger "A blabla conversation, untill the sun goes down". Men om det är "then the conversassion ends untill the subject turns" så vet jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 (redigerad) Ne, han menar den som arvid sa, är helt säker med dom beskrivningar han gav om låten Redigerad 28 augusti, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
beat Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 att bero på låtar: va heter låten i vice city introt? det med alla credits o sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Det är en specialproducerad låt och finns ej i handel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
antetheman Skrivet 29 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 (redigerad) Arvid, jag trodde starkt på att det var den också. antetheman, är du riktigt säker ? ja men jag kom på att det är möjligt att den inte är på emotion..jag blandade ihop med "i just died in your arms"för i slutet av den sjunger ju martinez...:"> men jag ska lyssna på´den med "The human leauge" o sorry det var rätt arvid jag lyssnade på låten noga nu tackar..! :"> :"> Redigerad 29 augusti, 2003 av antetheman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts