PtokaX Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Hey.. Ja har VC och när ja ska starta de så kommer det upp en ruta o sen kommer en till ruta som det står ungefär så här: "gta-vc har orsakat ett fel i okänd fil" ungefär så där.. vad ska ja göra ??? PS..ja har ME ! plz hjälp mig maila mig om du har svaret ! (baby_joker3@hotmail.com) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Installera om det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PtokaX Skrivet 27 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 ja har testat de me..men ja ska installera Xp på fredag o testa då..så får ja se om de funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Vilket OS har du installerat för tillfället ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PtokaX Skrivet 27 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Me har ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PtokaX Skrivet 27 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 ja har ME förtillfället..men ja ska fixa XP på fredag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 ja har ME förtillfället..men ja ska fixa XP på fredag.. VC kör bättre på ME än XP. När jag hade uppgraderat från Win98 till XP så började spelet flimmra och texturerna blev suddiga. Fastän jag har de nyaste drivers till mitt grafikkort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Humm var det inte du som vap å mIRC å sanckade omdet?.....du hade ju ett ner laddat vc skyll deh själv i så fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blade87 Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 ja har testat de me..men ja ska installera Xp på fredag o testa då..så får ja se om de funkar lycka till då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Använder du "orginal-startfilen" eller ett crack? Och kolla efter nya drivrutiner, det kan göra underverk...nästan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts