Imp31 Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 (redigerad) Jag har hört att saker går sönder i rumet om man telexempel att sköra över en pasient i Abulans uppdrag Redigerad 27 augusti, 2003 av Imp31 Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 det som skulle väll avra att ambulasen går sönder lite på frna rutan kanske en buckla i motorhuven.....och så förlorar man ambulans uppdraget...för man får inte döda patienterna Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 man förlorar inte alls uppdraget om du får en buckla i rutan har hänt mig många gånger jag har inte förlorat uppdrget då : Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Men om man kör över pasienten menade ja ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marca Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Äh, håll käften båda två.... Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Äh, håll käften båda två.... Är du normal? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 (redigerad) Scraw...varför skulle han inte vara normal.... okej han svär...men men.... Meddelar nån mod eller admin Redigerad 28 augusti, 2003 av FerkurZ! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Jag har hört att saker går sönder i rumet om man telexempel att sköra över en pasient i Abulans uppdrag Det var väl i en gammal tråd, någon hade kommit till level 10 på ambulance uppdragen men råkat köra över en patient och därmed misslyckats. Det var vid detta tillfälle något gick sönder i hans rum pga vredesutbrott. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 lol......de förklarar en del Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Äh, håll käften båda två.... börjar bli trött på dig nu Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts