Jocken Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Jag har inte en aning, men testa med att tanka hem det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 men om man vill måla om hela bilen da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Nja, det kan vara lite klurigt för en nybörjare. Men lek lite i paint med texturen, det löser sig alltid. jag målade t.ex en smily i motorn första gången utan hjälp, busenkelt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 ja kan byta själva målningen på top fun men hur målar man hela bilen eller i två olika färger. snälla berätta hur man gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 ja kan byta själva målningen på top fun men hur målar man hela bilen eller i två olika färger. snälla berätta hur man gör. CARCOOLS.DAT men detta är ingen tråd om hur man ska (LOL) "måla" bilar! Följ guiden.. de ska inte va svårt om man kan sina saker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 i CARCOOLS.DAT kan man ju inte få en bill tex halva grön å halva blå. kan nån bara inte berätta hur man gör för att göra de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 nån som kan berätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 30 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 i CARCOOLS.DAT kan man ju inte få en bill tex halva grön å halva blå. kan nån bara inte berätta hur man gör för att göra de. Joo... man kan... carcool bedyder Car Colours! Sen så får du sluta med att posta en massa inlägg som "kan nån hjälpa", "HÄLP MIG" eller så.... då är det färre som vill hjälpa dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
morgan Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 ok men hur gör man för att en bil ska få 3 färgher da Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Memphis Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Detta är inte riktigt vad jag skulle kalla att 'gör en egen bil' men som 'gör din egen texure' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 jag har samma problem som guardian (igen ) men jag har DirectX 9 installerat. Det blir bara helt svart när jag lagt in filerna i topfun.txd Hjälp tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 7 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 jag har samma problem som guardian (igen ) men jag har DirectX 9 installerat. Det blir bara helt svart när jag lagt in filerna i topfun.txd Hjälp tack! screen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 (redigerad) ok, kommer om 3minuter EDIT: Här | | v http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload7/vicetxdfel.jpg Redigerad 7 september, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Nån som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 7 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2003 Men det där är ju alphan...den ska vara svart. Om det var det som var problemet...? *Orkar ej läsa alla inlägg* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 altså denna guiden va... gäller den bara skyltarna på bilen eller kan jag till exempel klotra lite på fönstrerna till pizzerian eller vad som hälst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 hmm nu fattar jag men... det jag ändrat syns inte i spelet! allt funka bra utan felmedelanden men när jag körde¨å kolla på de syntes inte ändringen......nånn som vt va de kan va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 8 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 hmm nu fattar jag men... det jag ändrat syns inte i spelet! allt funka bra utan felmedelanden men när jag körde¨å kolla på de syntes inte ändringen......nånn som vt va de kan va? har du importerat in den i gta3.img? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 ja, eller jag har ju replaceat den me orginalet i gta3.img Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
whazakhazahaza Skrivet 8 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 8 september, 2003 å när ja kollar på den i vice.txd ser ja ändringen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts