curry Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Uj uj, nya versionen snart ute GTA VC MTA Man kan nu välja vapen och skins samt vara högst 4 i en bil och scoreboard och man ser hur mycket hp sin motståsndare har, ahhhhhhhhhhh skönt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 vet, det kommer nog bli bra. Hoppas dom har fixat lite buggar och sånt...dunkar huvudet i tgt-bordet varje gång det hänger sig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 som jag har sagt tidigare, vänta på gta: world online. släpps i början av september tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 som jag har sagt tidigare, vänta på gta: world online. släpps i början av september tror jag Jo, men man kan ju nöja sig med MTA så länge! Och första versionen av GTA: WO lär ju inte vara så bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 WAAAH lengtar till nya datan nu då ska jag modda sönder vc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 när kommer de nya mta ut då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mralex2000 Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 som jag har sagt tidigare, vänta på gta: world online. släpps i början av september tror jag Varför det? GTA:WO är ingen MP-mod i sig utan använder sig av antingen MTA eller den där andra modden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts