XperienZe Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Hej Jag har Klik & Play men jag är inte så bra på det programmet :"> , så jag behöver hjälp. Om det är nån som kan nåt så hoppas jag att dom har MSN eller något annat chatprogram, för jag gillar inte att prata över ett forum. Så säg gärna eran MSN adress till mig!!! Mvh XpZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 ja fatta inte heller senast jaa prova ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Man lär sig. Jag har inte läst några instruktioner. Orkar dock inte lära någon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 var kan man ladda ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 fråga Wild_hawk han håller/höll på med det förut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 var kan man ladda ner det? På www.clickteam.com, men det ör bara ett demo. Jag vet inte om det finns något *host*harkel,glurk.c-r-a-c-k.*host,host* till det men det kostar inte mycket. Jag fick det för 100 spänn för typ 6 år sedan. Men använd TGF istället, det är mycket bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Klik & Play är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Klik & Play är gratis Gratis? Jaha, det var ganska länge sedan jag kolla på deras sida... Men nu använder jag The Game Factory iallafall. MultimediaFusion är så jäkla dyr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Klik & Play är gratis Jepp.... Men är det inte så att man får ljuga lite och välja skol versionen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Men är det inte så att man får ljuga lite och välja skol versionen Skolversionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 trail:en menar han nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts