Tigern Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Har ni hittat det stället där det finns pool och trampoliner??? Svincoolt! Det finns flera olika höjder på trampolinerna och sånt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 ehm.... ja det har jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe blood Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 ehm.... ja det har jag Var finns det där stället? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Esperanto Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 det finns en som liknar den i Alidebreg som ligger i borås. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HaKKooN Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 På någon hoppsak finns en rampage och på en annan ett hp... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Micke = GTA GALEN Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 (redigerad) mm och det ligger............Hmm......... ge mig en minut så ska jag försöka ordna en karta EDIT : hur lägger jag upp kartan här ? Redigerad 27 augusti, 2003 av Micke = GTA GALEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe blood Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 mm och det ligger............Hmm......... ge mig en minut så ska jag försöka ordna en karta EDIT : hur lägger jag upp kartan här ? Tack så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 mm, faktiskt ganska svårt att inte hitta. Det ligger ungefär längs med mitten washington beach Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Det finns hundra sånna platser en ligger i närheten av Mercedes hus och en annan ligger bakom ett hus vid stranden (den e grymast, man kan ta en Faggio och stunta a* mycke! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 en ful grej med poolarna... är att vattnet nästan bara är uppe till midjan... och de pooler som är djupare är ut tömda.. dessutom... om man skulle hoppa från '10:an'... och sen landa i en halvmeter vatten... borde inte det gjöra ganska ont ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DYos Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 jo... man forlorar health... sa de e ingen bra ide a hoppa darifran =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ElGato Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 en ful grej med poolarna... är att vattnet nästan bara är uppe till midjan... och de pooler som är djupare är ut tömda.. dessutom... om man skulle hoppa från '10:an'... och sen landa i en halvmeter vatten... borde inte det gjöra ganska ont ? hehe.. det är väl inget att ifrågasätta om man klarar av att hoppa ut ur en helikopter 100m upp i luften Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 en ful grej med poolarna... är att vattnet nästan bara är uppe till midjan... och de pooler som är djupare är ut tömda.. dessutom... om man skulle hoppa från '10:an'... och sen landa i en halvmeter vatten... borde inte det gjöra ganska ont ? hur skulle det e ut att drunkna i en pol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Om man böjer sig ner när man står i en pool så hamnar man ju helt under vattenytan, ändå överlever man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Vet, men det gäller inte ute på havet, testa t.ex på stranden. Det är grymmt, när en våg kommer och huvudet kommer lite under ytan så förlorar man hälsa. När någen sedan drar sig neråt igen så kan man andas...grymmt system Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 29 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Vet, men det gäller inte ute på havet, testa t.ex på stranden. Det är grymmt, när en våg kommer och huvudet kommer lite under ytan så förlorar man hälsa. När någen sedan drar sig neråt igen så kan man andas...grymmt system Inte visste jag att det kommer vågor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Nja, inte direkt stora vågor, men nån halvmeter höga då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 öhm... hälre att man druknar i poolen än att den är baby storlek... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts