SolitaryMan Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Visste ni att det går att ta sig över broarna redan från början? Ställ er på räcket till bron över till ön med filmstudion, vänta tills en båt passerar under och hoppa ner på den. Nu är det bara att åka över till andra sidan och landa t.ex. vid båtvarvet. Ska man tillbaka är det bara ta en helikopter från polishuset. Bra att veta om man behöver extra vapen eller en helikopter i de tidiga uppdragen. //SolitaryMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 oj.... de visst ja inte.... .det va bra att veta de.täven fast ja klarat gta vc (inte 100 %) ..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Fett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 haha, vilken miss av R* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
robban... Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 hehe häftit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 man kan ju också slå in koden "seaways" och sedan köra upp vid hamnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 inge fusk! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 inge fusk! jag sa bara hur man kunde göra jag har inte fuskat när jag spelar vc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
megawatti Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 man kan ju och så köra fort som f#n och komma i genom precis som i gta 1,2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr staffe Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 vad är Seaways för kod *undrar bara fuskar inte* ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 vad är Seaways för kod *undrar bara fuskar inte* ? Om du skriver in Seaways så kan bilar åka på vattnet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Absurd Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 jag tror inte att R* har missat det... det åker även båtar under bron vid golfbanan... sätter på att dom vill att man skall kunna 'fuska' sej över... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 jag tror inte att R* har missat det... det åker även båtar under bron vid golfbanan... sätter på att dom vill att man skall kunna 'fuska' sej över... Jag tror att dom inte har "orkat" fixa till det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Jag tror att dom inte har "orkat" fixa till det... Inte orkat? Hur svårt kan det vara att ändra båtarnas bana? Jag tror ju mycket mer på att det är som mikke säger, att det är mer som ett "påskägg". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 3 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 3 september, 2003 Inte orkat? Hur svårt kan det vara att ändra båtarnas bana? Jag tror ju mycket mer på att det är som mikke säger, att det är mer som ett "påskägg". Nä, det kanske inte är så svårt... Men det tar tid! Och det som speltillverkare alltid måste tänka på är att kunna släppa spelet så fort som möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts