Raised Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Jag undrar hur jag lägger in nya fälgar i GTA VC. Har försökt med en rad olika bilar men de flesta guider man får med står på obegriplig tyska. Jag får fått in större däckbredd på bilar men fråga mig inte hur jag gjorde. Men fälgarna vill jag iallafall ha in. Någon som kan hjälpa mig. Helst en utförlig guide. Ha de! /Raised Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Erik HK Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 du byter ut wheels.dff i models/generic - mappen med den du fick med.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Raised Skrivet 28 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Men om det finns en wheels.dff fil redan. om jag ersätter den filen med den nya wheels.dff så borde ju någon annan fälg på en bil i spelet försvinna, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts