Wild_hawk Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 här e litte info om dom olika gängen i vc: ___________________________________________________________ The Biker gang det här gänget rycktas bli det coolaste gänget, en sak som gjör dom till det coolaste är för att deras gäng fordon är en motorcyckel. det värkar som att alla gäng medlemar har en egen kvinna där bak på motorcyckeln. Gäng ledaren är "Big" Mitch Baker ___________________________________________________________ The cuban gang man vet inte så mycke om detta gäng, men man vet att lever fattigt. dom bor i med The Haitian gang. Gäng ledaren vet man inte rigtigt vem som är men man tror att det är Ricardo Diaz. ___________________________________________________________ The Haitian gang man vet inget om gänget än. ___________________________________________________________ The Sharks gang man vet inte så mycke än om dom, men dom är ungefär som The Triads från Gta 3. ps: jag kommer att uppdatera gängen så håll utskik!. jag har hittat denna info på en gta sida! så jag hittar inte på! om ni tror det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 så vad tycker ni om dom här gängen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 The biker gang, kunde dom inte kommit på nåt mer originellt namn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 The biker gang, kunde dom inte kommit på nåt mer originellt namn? holler med... men namnet är väl inte säkert? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 15 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 holler med... men namnet är väl inte säkert? nej då man e inte säker på nåt om gängen man gissar för det mesta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 http://www.gtasajten.com/bild.asp?s=2&Bild...tpaul/kp_11.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 ja det gänget e coolt dom kunde väll heta HELLSANGELS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 ja det gänget e coolt dom kunde väll heta HELLSANGELS! vad tror du att hellsangels skulle gjöra då? dom skulle alldrig aceptera att bli med i ett spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 vad tror du att hellsangels skulle gjöra då? dom skulle alldrig aceptera att bli med i ett spel! Aldrig stavas aldrig med 2 L Alltid stavas alltid med 2 L Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 Aldrig stavas aldrig med 2 L Alltid stavas alltid med 2 L och? spelar det nån roll dör nån eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 LOL Intressant! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 16 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 Aldrig stavas aldrig med 2 L Alltid stavas alltid med 2 L Och göra stavas göra inte gjöra....acceptera med två c....men...jaja.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 16 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 16 oktober, 2002 Och göra stavas göra inte gjöra....acceptera med två c....men...jaja.... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vad ni e jobbiga!!! har ni inget annat än att kolla min stavelse? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Andreas J Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag vill ha många riktiga gäng i spelet och att ett gäng var med mig och räddar mig ibland om jag blir jagad av ett annat gäng eller polisen. Yakuza är ett stort gäng som maffian. Hells angels är inget mot dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag vill vara gäng ledare och ge små gubbar uppdrag... som att springa och hämta min hamburgare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slaughtermachine Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Mc gänget borde heta Heavens devils Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slaughtermachine Skrivet 22 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2002 Jag vill ha många riktiga gäng i spelet och att ett gäng var med mig och räddar mig ibland om jag blir jagad av ett annat gäng eller polisen. Yakuza är ett stort gäng som maffian. Hells angels är inget mot dem. det tycker jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perkav Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Vilken av gängen e de som har Vodoo som gängbil ? förresten SLUTA MÄRKA ORD HÄR ! ! ! speciellt inte på admin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 25 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2002 Vilken av gängen e de som har Vodoo som gängbil ? förresten SLUTA MÄRKA ORD HÄR ! ! ! speciellt inte på admin Här har ingen märkt nått ord på nån admin!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2002 Vilken av gängen e de som har Vodoo som gängbil ? förresten SLUTA MÄRKA ORD HÄR ! ! ! speciellt inte på admin jag gissar att det är The cuban gangs gäng bill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts