Kraten Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Hej , jag har försökt sätta upp en egen server och kan själv gå in på den men när en kompis försöker gå in på den så står det connection timed out. Servern finns med på listan i Ase Hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 samma fel får jag ochså mitt i spelet. efter en stunds spelande så kommer det upp en ruta där det står så och alla andra stannar. sen när jag stänger spelet så är knappen connect framme och så måste jag klicka där igen och starta igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraten Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Men alltså ingen kommer in överhuvud taget , bara jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Brandväggs problem kanske...öppna portarna som du använder i MTA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Brandväggs problem kanske...öppna portarna som du använder i MTA Förmodligen det som är problemet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kraten Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Vilka portar e det då . förresten har jag testat utan branvägg och de funka inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Kör passive mode om det går i MTA. Annars kan du ställa in vilken port du ska köra igenom tror jag, jag har aldrig skapat MTA game så jag vet inte. Men det borde vara så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts