johan lindholm Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 i uppdraget där man kör en limousin och det är en bomb i hur länge måste man köra då ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Det märker du! Det är bara att köra tills Lovefist säger att bomben inte sprängdes, och då försvinner mätaren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Kör längs motorvägen...orkar ej förklara exakt men du fattar nog Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HaKKooN Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Själv tyckte jag att man behövde köra onödigt långt men det var kul att lyssna på Love Fist´s disskutioner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Själv tyckte jag att man behövde köra onödigt långt men det var kul att lyssna på Love Fist´s disskutioner... inte om man varit jätte nära att klara det 4 ggr... då orkar man inte lyssna på dom längre :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Själv tyckte jag att man behövde köra onödigt långt men det var kul att lyssna på Love Fist´s disskutioner... Ja! Det gör uppdraget till ett utav mina favorit-uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HaKKooN Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Jag körde med taktiken att åka till stadiumet och sedan bara köra runt där.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Jag körde med taktiken att åka till stadiumet och sedan bara köra runt där.... ganska mycket lättare att bara fräsa på denlånga vägen längs andra ön bara fram och tillbaka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 gör ut på motorvägen sen till hamnen och fortsätt vägen då är det bara att köra till komserten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Humm..tycker det uppdraget inte är så svårt....ja körde bara efter stora vägen...sen svängde ja in till flyg platsen sen precis när ja ksulle svänga inte på flyg platsen dessarmerad dom bomben lätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Jag körde bara omkring i downtown, ett av de enklaste uppdragen tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 jag körde ner i hamnen... busenkelt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts