minigun Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 kan inte vardagssnack 2.0 uppdateras när vi kommit till ca 50 sidor till en helt ny och tom vardagssnack?? det är bara jobbigt att ta sej till slutet.. om man vill läsa lite gammalt alltså..om man typ har varit borta ett tag och vill kolla igenom om något särsklilt har hänt eller nått sånt...jaja..ni förstår vad jag menar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 nej.. .finns ingen mening.. det finns en funktion för att komma till senaste olästa posten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Tycker det är "massivt" med så många inlägg i samma tråd, att göra ny vore hemskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 27 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 okej då, jag vet att den funktionen finns KalleR, men ändå så känns det lite fettigt med en så tjock topic....men det är inte jag som bestämmer..jag bara kom med ett förslag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 ja..de är väll bra folk kommer med förslag.... fast ja tycker det inte låter som en bra idé... men det är bra med förslag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts