Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Hehe, New yorks huvudstad är i så fall Time square Men USA's huvudstad är Washington. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Som delstat har ju New York en huvudstad. Har ingen aning vad den heter, men jag tror inte det är NY city iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Jasså, det visste jag inte att delstaterna har huvudstäder. Ska kolla upp det där umberto, och i så fall vad NY's huvudstad heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Okej, vad heter new yorks "huvudstad"? New York City Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Jasså, ok. Hade inte den blekaste aning om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Tog reda på det nu... Delstaten New Yorks "huvudstad" heter Albany. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Hehe, New yorks huvudstad är i så fall Time square Men USA's huvudstad är Washington. USAs huvudstad heter Washington D.C. Washington är USAs nord-östligaste delstat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 USAs huvudstad heter Washington D.C. Washington är USAs nord-östligaste delstat. Nej, Maine är USA:s nord-östligaste delstat. Washington är den nord-västligaste efter Alaska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 1 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2003 Nej, Maine är USA:s nord-östligaste delstat. Washington är den nord-västligaste efter Alaska. Shit! Hur kan jag göra en sån tabbe när man ska visa sig lite kunnig!!.. Jag menar så klart den nord-västligaste, förutom Alaska... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 2 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2003 Tog reda på det nu... Delstaten New Yorks "huvudstad" heter Albany. Precis, dne heter inte NYC som tros tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts