Mobacko Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 då är vår skola lite sär Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Nja, vissa klasser får betyg i Biologi, Fysik och Kemi som separata ämnen. Andra får betyg i NO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 ahh... men t.ex. när man gick på mellanstadiet så var ju NO nåt helt annat, när man ite hade Bi, Fy, Ke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 (redigerad) Jo, men som sagt...man kan få separata betyg i sammansatta ämnen om man vill @Mobacko: Jag vill ha din MSN Redigerad 28 augusti, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Jag har inte messager men du kan maila till mobacko@hotmail.com annars om jag ska snacka med nån använder jag IRC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Ok, joina #vicecitycenter på Qnet *Orkade inte PM:a, hoppas alla respekterar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 jag har vari inne på den sidan ett antal ggr mkt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Slut på off-topic! PM:a tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Av de ämnen som finns att välja på har jag bara matte och svenska i år (segt att man inte har nån idrott i trean). Roligast? Ingen aning, men UF kan nog bli rätt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Matte, Fysik och Kemi är roligast efterssom man får räkna ut lite electron vikter på ca 0.0000000000000000000000000000395g Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 tycker att No är roligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 SO. Speciellt geografi! Jag kan alla huvudstäder i hela världen. (stolt) Annars är Cad ganska roligt också. (Rita 3D-bilder och sånt). Spanska är också någorlunda roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 SO. Speciellt geografi! Jag kan alla huvudstäder i hela världen. (stolt) Annars är Cad ganska roligt också. (Rita 3D-bilder och sånt). Spanska är också någorlunda roligt. Wow kan du alla huvudstäder i hela världen? Seriöst om du kan det så är jag väldigt imponerad, men jag kan inte fråga dig något eftersom det är så lätt att kolla upp på google. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 SO. Speciellt geografi! Jag kan alla huvudstäder i hela världen. (stolt) Annars är Cad ganska roligt också. (Rita 3D-bilder och sånt). Spanska är också någorlunda roligt. OMG! Ärligt, kan du verkligen det? Ett litet test: Vad heter Bolivias huvudstad? (Svara ärligt, fuska inte!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Wow kan du alla huvudstäder i hela världen? Seriöst om du kan det så är jag väldigt imponerad, men jag kan inte fråga dig något eftersom det är så lätt att kolla upp på google. Jag har tränat in alla på egen hand. Afrika var svårast. Just nu försöker jag lära mig USA:s staters huvudstäder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Jag kunde också alla huvudstäder i världen (nästan alla i alla fall) när jag gick i sjuan men nu har jag glömt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Jag kunde också alla huvudstäder i världen (nästan alla i alla fall) när jag gick i sjuan men nu har jag glömt. Ähh... Jag går i åttan och kan itne ens alla huvudstäder i Europa utantill! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Jag har tränat in alla på egen hand. Afrika var svårast. Just nu försöker jag lära mig USA:s staters huvudstäder. Okej, vad heter new yorks "huvudstad"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Nej. NO omfattar biologi, fysik och kemi precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Okej, vad heter new yorks "huvudstad"? new york har väl ingen huvudstad??det e väl USAS huvudstad du menade? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts