robban... Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stallion Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Blir nog Idrott...vi hade orientering idag och dem 4 mest fjortis aktiga tjejerna kunde inte orientera sig 15 meter utan var tvungen att följa läraren Jag säger bara pfft noob Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Blir nog Idrott...vi hade orientering idag och dem 4 mest fjortis aktiga tjejerna kunde inte orientera sig 15 meter utan var tvungen att följa läraren Jag säger bara pfft noob Varför en " "? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Blir nog Idrott...vi hade orientering idag och dem 4 mest fjortis aktiga tjejerna kunde inte orientera sig 15 meter utan var tvungen att följa läraren Jag säger bara pfft noob Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Jag gillar...att göra film...vet ej om det är nått ämne i skolan för jag hänger inte där så ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 so och matte.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 matte å engelska ..å spanska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Fysik är roligt, matte kan också vara kul om man har en bra lärare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Jag tog Engelska, för vi läser inte nå fler ämnen än matte ocvh svenska där och de suger. + att jag är medst för Webdesign B och Näthandel B fast den kursen är vi klar med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Cote : id fast bild är kul....matte är kul när alla muckar med läraren muckar du ska veta en sak... i min förra klass vad de en kille som fick damp alltså. om läraren sa åt honom att räkna matte blev han så jävla sur och sparkade läraren. en gång riv han på en lärare, de började blöda i ansiktet. och läraren började bölla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 muckar du ska veta en sak... i min förra klass vad de en kille som fick damp alltså. om läraren sa åt honom att räkna matte blev han så jävla sur och sparkade läraren. en gång riv han på en lärare, de började blöda i ansiktet. och läraren började bölla LOL @ DAMPET Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 null vote..!! Datorkunskap och Elkundskap är roligast...!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 null vote..!! Datorkunskap och Elkundskap är roligast...!! Jasså har ni många Elkunder eller? Slöjd är nog roligast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Slöjd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 idrott, ma (behöver inte jobba eller så... gör bara prov och fixxar mvg så e jag klar ) och eee...hmm...alla är tråkiga...men det är ändå VG/MVG på de flästa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Null Vote...Bild är roligast. SO kan vara kul ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logik Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 (redigerad) Jag gillar...att göra film...vet ej om det är nått ämne i skolan för jag hänger inte där så ofta ja vet synd ska ändå gå på västerbotten film i gymnasiet Redigerad 28 augusti, 2003 av logik Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Vote: Null Vote! BILD!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Du glömde Biologi, Fysik och Kemi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Nej. NO omfattar biologi, fysik och kemi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts