Tigern Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Hur klarar man det där uppdraget där man ska få upp en sån där mätare genom att det ska bli mycket Kaos i stan. Hur klarade ni det? Vill gärna ha svar Nu, är otålig! hihi :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 tryck på knappen search där uppe och säk lite eller så finns det en annan tidigare topic om detta, tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
johan lindholm Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 tryck på knappen search där uppe och säk lite eller så finns det en annan tidigare topic om detta, tror jag hitta eller köp en en kulspruta med manuelt sikte sen e de bara att skjuta på alla bilar (body armor rekomendeas också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Precis skaffa ett bra vapen och massor av ammunition och skjut på allt och alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 skaffa 3 polis stjärnor, så att helikoptern kommer. skjut då på helikoptern, det ger mest poäng. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 okej tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 måste bara fråga.. kan man ha minus i stats? asså typ -9000? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 måste bara fråga.. kan man ha minus i stats? asså typ -9000? ja fast då har man använt fusk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 jag bara tog en minigun och skjöt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tony_flow Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 kolla min wheelie..... http://xe.homelinux.net/vice/index.php?act...how&f=tony_flow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 kolla min wheelie..... http://xe.homelinux.net/vice/index.php?act...how&f=tony_flow vad är det med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 kolla min wheelie..... http://xe.homelinux.net/vice/index.php?act...how&f=tony_flow ja, vad e det med den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Den är enormt lång. och jag tycker att han ska känna sig stålt. OCH DÄR MED BASTSA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 ja...det var långt tycker ja Gj fast håll er till ämnet nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts