Zane Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Här lite kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Här lite kul jag fattar inte (jag läste inte allt, de verkade tråkigt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 att tex filmerna charlies angels och the hulk blev en flopp ska enligt filmbolagen bero på msn och sms därför att att om filmen var kass skickar alla som tycker de sms till sina kompisar och så blir det nån sorts flopp direkt läs artikeln om du inte fattar den är iallfall bättre förklarad :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 jaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 ok Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Haha fan vad ägande ursäkt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Haha fan vad ägande ursäkt! w0rd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Frågan är hur man ska lösa "problemet"? Låta alla biobesökare skiva på ett papper där de intygar att de inte använder sig av SMS eller chattprogram? Eller kanske börja göra lite bättre filmer...? HAHA! Fan va kass artikel... ursäkta men gud va fjöntigt... "Låta alla biobesökare skiva på ett papper där de intygar att de inte använder sig av SMS eller chattprogram"... nu får dom ju ändå skärpa sig!! Dooh! off topic --> Kolla när orginal quoten skrevs... lol Hade trist... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
logik Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 HAHA! Fan va kass artikel... ursäkta men gud va fjöntigt... "Låta alla biobesökare skiva på ett papper där de intygar att de inte använder sig av SMS eller chattprogram"... nu får dom ju ändå skärpa sig!! Dooh! off topic --> Kolla när orginal quoten skrevs... lol Hade trist... hehe kl 25.70 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jodan Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Fan va urusel ursäkt, bara för att nåra tycker den är kass betyder inte att alla gör de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 (redigerad) Fan va urusel ursäkt, bara för att nåra tycker den är kass betyder inte att alla gör de. Håller med !! Cepe Redigerad 28 augusti, 2003 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 haha va töntigt.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 haha jag har faktist spridigt dålig ryckte om hulken på msn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 haha jag har faktist spridigt dålig ryckte om hulken på msn! jag med, fast om bruce almighty Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Fast den är iofs inget bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 haha jag har faktist spridigt dålig ryckte om hulken på msn! hahahaha... jag tyckte att du sa hultan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts