Bubbli Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Jag var inte riktigt säker var jag skulle lägga den här men jag bestämde mig till slut! Men kan Phil Cassidy vara sama Phil som i GTA3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 japp.. han tappar armen i sista uppdraget man får av han, i gta3 så har han tappat armen, men då säger han att han tappade denn i nåt krig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 allmänt gtasnack kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 japp.. han tappar armen i sista uppdraget man får av han, i gta3 så har han tappat armen, men då säger han att han tappade denn i nåt krig Han kanske inte ville erkänna det att det inte var något krig fattaru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 han var ju med i vietnam kriget. han kaske vill ha tappat armen där istället. och inte erkänna att han var full och sprängte bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 JA FULLt möjligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Richard_I Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Jag var inte riktigt säker var jag skulle lägga den här men jag bestämde mig till slut! Men kan Phil Cassidy vara sama Phil som i GTA3. Ja fattar...men är den snygg och bra da? Jag tror att de e samma phil i alla fall! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Ja fattar...men är den snygg och bra da? Va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Ja fattar...men är den snygg och bra da? Jag tror att de e samma phil i alla fall! va vad menar du?e den snygg och bra??vad e snygg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Egentligen kämpade Phil säkert inte i Nam, han var väl hemma och blev hög på "boomshine" istället!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Jo det rä nog det dom vill säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 de é samma phil i GTA3! han é min favvo karaktär i båda spelen... ja spelade om GTA3 under lovet och träffade phil (men fan va han é ful i GTA3 jädrigt lik en bulldog faktiskt)!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Det skumma är att i VC blir han av med högerarmen men i GTA3 är det vänsterarmen som saknas. Han kanske var högerhänt och transplanterade sin vänsterarm för att kunna skriva normalt igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
santek Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Klappfel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Det skumma är att i VC blir han av med högerarmen men i GTA3 är det vänsterarmen som saknas. Han kanske var högerhänt och transplanterade sin vänsterarm för att kunna skriva normalt igen. hahaha tror jag också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 (redigerad) de é (men fan va han é ful i GTA3 jädrigt lik en bulldog faktiskt)!!! du har så rätt Redigerad 30 augusti, 2003 av vicecity1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 han var ju med i vietnam kriget. han kaske vill ha tappat armen där istället. och inte erkänna att han var full och sprängte bort den. Nicaragua var det väl?? Det sa han i GTA3 iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts