marca Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Skriv vilken jävla låt du gillar bäst och gör det nu för fan!!!! Super Staut - Deodato A Gozar Con Mi Combo - Cachao Me And You Baby - Mongo Santamaria Mambo Mucho Mambo - Machita And His Orchestra Jamay - Xavier Cugat And His Orchestra Mama Papa Tu - Mongo Santamaria La Vida Es Una Lenteja - Unaesta Expansions - Lonnie Liston Smith Aguanile - Irahere Maracaibo Oriento - Beny More Latin Flute - Deodato Mambo Gozon - Tito Puente You\'ve Got Another Thing Comin - Judas Priest Too Young to Fall in Love - Motley Crue Peace Sells - Megadeth Dangerous Bastard - Rockstar\'s Lovefist Turn Up the Radio - Autograph I Wanna Rock - Twisted Sister Bark at the Moon - Ozzy Osbourne Madhouse - Anthrax 2 Minutes to Midnight - Iron Maiden Raining Blood - Slayer Cumin\' Atcha Live - Tesla Yankee Rose - David Lee Roth Working For The Weekend - Loverboy Cum On Feel The Noize - Quiet Riot Two Tribes - Frankie Goes to Hollywood Pale Shelter - Tears for Fears Kids in America - Kim Wilde Atomic - Blondie I Ran (So Far Away) - A Flock of Seagulls Fascination - The Human League 99 Luftballons - Nena Love My Way - The Psychadelic Furs Gold - Spandau Ballet Japanese Boy - Aneha Thomas Dolby - Hyperactive! Obsession - Animotion Never Say Never - Romeo Void Sunglasses At Night - Corey Hart Africa - Toto Crockett´s Theme - Jan Hammer Missing You - John Waite Died In You Arms - Cutting Crew Waiting For A Girl Like You - Foreigner Broken Wings - Mr. Mister More Than This - Roxy Music Tempted - Squeese Keep On Loving You - Reo Speedwago Sister Christian - Nightranger Never Too Much - Luther Vandross Wow - Kate Bush Out Of Touch - Hall & Oates Four Little Diamonds - E.l.o Bille Jean - Michael Jackson Your Love - The Outfield Life´s What You Make It - Talk Talk Run To You - Bryan Adams Dance Hall Days - Wang Chung Call Me - Go West Smuggler´s Blues - Glenn Frey Self Control - Laura Branigan I Wanna Be A Cowboy - Boys Don´t C Kiss The Dirt - Inxs Owner Of A Lonely Heart - Yes Rock It - Herbie Hancock The Message - Grandmaster Flash More Bounce To The Ounce - Zapp One For The Treble - Davy Dmx Bassline - Mantronix Hip Hop Be Bop (don´t Stop) - Man Parrish Al-naafiysh (the Soul) - Hashim Clear - Cybotron Looking For The Perfect Beat - Afrika Bambaataa Rock Box - Run DMC The Breaks - Kurtis Blow Magic´s Wand - Whodini Wanna Be Startin´ Somethin - Michael Jackson Automatic - The Pointer Sisters Act Like You Know - Fat Larry´s Band Juicy Fruit - Mtume Behind The Groove - Teena Marie Get Down Saturday Night - Oliver Cheatham Ghetto Life - Rick James Shame - Evelyn Champagne King All Night Long - Mary Jane Girls Summer Madness - Kool & The Gang I´ll Be Good - Rene & Angela Last Night A Dj Saved My Life And The Eat Goes On - Whispers Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Bryr du dig verkligen? Jag gillar iallfall Michael Jackson låtarna! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 (redigerad) Lyssnar bara på Mp3 nästan Måste jag välja nåt annat så blir det nog Iron Maiden - 2 Minutes to Midnight. Sen undrar jag varför du måste svära både i rubriken och i ditt inlägg, totalt onödigt. Redigerad 26 augusti, 2003 av NawID Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Dem flesta låtarna på Espantoso, Flash och wave är bra... Du skulle inte kunna tänka dig att skaffa en bättre attityd, marca? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marca Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Min attityd är bra som fan, så kom inte här och tro att du är någon jävla kärring som kan ta mig i örat och säga till mig hur jag ska uppföra mig!!!!!!Patetisk är vad du är!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 2 Minutes to Midnight - Iron Maiden Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Min attityd är bra som fan, så kom inte här och tro att du är någon jävla kärring som kan ta mig i örat och säga till mig hur jag ska uppföra mig!!!!!!Patetisk är vad du är!!!!! Hehe...! Stäng den här topicen snabbt som f*n. Bråk på gång Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Min attityd är bra som fan, så kom inte här och tro att du är någon jävla kärring som kan ta mig i örat och säga till mig hur jag ska uppföra mig!!!!!!Patetisk är vad du är!!!!! Tycker du din attityd är bra? Jag tror knappast att du använder den samtalstonen till folk i din omgivning? Var lite trevligare på det där sättet får man inte någon respekt. Tråd stängd i förebyggande syfte. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts