kattälskaren Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Mitt VC startar inte när jag trycker på new game. Jag kan se hela introt utan problem. Min dator håller minimikraven, ska det inte räcka? Jag har en orginalskiva. Kan någon hjälpa mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Komemr det upp en *bling* ljud och en ruta när det e 3cm~ kvar av laddningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Nej,det blir fullt och går tillbaks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Backar det? skuuuumt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 nej,det går tilbaks till windos. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Är det första gången du kör Vice City på din dator? Testa annars att ta bort alla userfiles i mina dokument. Funkade för mig när jag fick ett liknande problem EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 det är första gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 vad har du för dator då? om du har win xp så se till att du är inloggad som administratör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 inloggad på vadå? jag har xp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Datoradministratör, tryck start och sen ditt namn. sen kommer det en ruta, leta runt l,ite där så ska det så vasd för typ av accoutn man har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 (redigerad) Jag är inloggad som administratör. Funderat på om det kan vara mitt grafikkort, Winfast Geforce 200 MX 32 Mb som ställer till det. Någon som vet? Redigerad 26 augusti, 2003 av gtagalen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts