spacepig Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Hur lär jag mig att Göra mission och Ändrar i Main.scr eller vad den heter !! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 jag kan lite men inget som är nån ide att säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 http://www.geocities.com/m_gally_1999/scm.htm Det är ingen full guide men den är den enda som finns (som är bra nog). Jag kanske skriver en nång gång... får se om jag har tid om några veckor... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 skulle vara bra med en svensk:/ fattar inte så mycke om program och konstiga ord på engelska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts