Ivansson Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Jag har en fråga om modding och Zmodeler. Behöver man skapa alla delarna till bilen i Zmodeler t.ex. höger/vänster dörr och när de är skadade? Och alla skärmar när de är skadade med mera? Här är vad jag håller på med. Klanka inte ner för mycket på mig nu. Det är första gången jag använder Zmodeler eller något 3d-program i största allmännhet. http://equinox.homelinux.net/public/uplfolders/upload6/bil.jpg //Ivansson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuperSwede Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Vet ej... Tror du måste göra det va? Eller? Nån annan som kan hjälpa till här? Snygg model btw... va ska d likna? Elller e d en fantasibil? Lycka till iaf!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ivansson Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Vet ej... Tror du måste göra det va? Eller? Nån annan som kan hjälpa till här? Snygg model btw... va ska d likna? Elller e d en fantasibil? Lycka till iaf!! Det är meningen att det ska bli en BMW M3 E30. Det vore ju bra att få reda på om man behöver göra skärmarna för sig innan man fortsätter. //Ivansson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Japp, du måste skapa allt. Importera en bil från Vice City eller GTA3 så ser du. Dessutom måste hierarchyn byggas rätt och objekten ha speciella namn. Mer info finns i filen DFF.txt som finns i ZModeler/filters. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts