Wild_hawk Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 (redigerad) Eftersom att ingen admin har lagt upp spelet som nyhet än (som dom lovade) så gör jag en tråd istället.. The Crime Days Spelet är ett platform spel med gta spel känsla, det går ut på att göra uppdrag, kriminela förstås.. Så ta och ladda ner det nu! ni kommer inte bli besvikna Och blir ni det så har ni för stora krav ge gärna litte kritik om det, vad som är bra och vad som är dåligt så får jag tips om jag ska göra uppföljaren.. The crime days (tryck på höger musknapp och tryck Spara som) Dll filerna som man behöver om man inte har (tryck på höger musknapp och tryck Spara som) Om ni vill tanka snabbare.. till hultan och blaque skulle gärna villja att ni la upp det här som nyhet, har ju med gta att göra.. Redigerad 26 augusti, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Jag har provat lite betor och så, ett coolt spel! Ska nog ladda ner det i morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 fan vilken seg server... tankar i 2kb... lämnar datorn på och testar spelet i mån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 fan vilken seg server... tankar i 2kb... lämnar datorn på och testar spelet i mån samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 nån som laddat ner det och kan ge en komentar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 håller på att ladda hem det e säkert bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 sk*t roligt och kul fast jag klarar inte tredje uppdraget svin svår Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 99% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 (redigerad) 99%! Redigerad 26 augusti, 2003 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 hur kan man klara tredje banan kan man reloada på nåt sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 hur kan man klara tredje banan kan man reloada på nåt sätt den är omöjlig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 (redigerad) hur kan man klara tredje banan kan man reloada på nåt sätt ja på "space" läs how to play i menyn på spelet.. Redigerad 26 augusti, 2003 av Wild_hawk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Är de nån som har klarat tredje banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 nej inte jag iallafall men jag undrar hur man klarar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 nej inte jag iallafall men jag undrar hur man klarar det tips till tredje bannan: Var nära carlous och gå till vänster och döda allt som går i mot dig, men går inte för sakta för då får du en polise bakom dig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 (redigerad) Men när jag kommer fram blir det alltid mission failed, hur jag än gör.. På bana två alltså När man ska följa Carlos Redigerad 27 augusti, 2003 av Scraw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 kan inte du säga koden så att jag kan klara 3 banan plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Men när jag kommer fram blir det alltid mission failed, hur jag än gör.. På bana två alltså När man ska följa Carlos Stanna en bit ifrån och mata poliserna med bly i slutet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Men när jag kommer fram blir det alltid mission failed, hur jag än gör.. På bana två alltså När man ska följa Carlos Ta tredje banan istället: Phone Number: 070954 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 27 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Har börjat med litte ideer till 2an, har tänkt att man ska få mer frihet.. men får se hur det blir.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts