Karlsson Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Kan ju säga att jag har spelat Halo till pc och sp-delen kan nog bli riktigt bra. Var lite buggar men var ju bara en beta. Hur jag fått tag i halo vågar jag inte säga p.g.a forumets regler. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 (Antar att du menar Halo PC. ) Jag tror att SP-delen kommer att floppa, det som däremot lär bli bra är den förbättrade MP-funktionen! antar att jag också menar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 Ska nog lira lite BF nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 Ska nog lira lite BF nu! Battlefield 1942= obeskrivligt ägande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 Battlefield 1942= obeskrivligt trist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 Battlefield 1942= obeskrivligt trist tråkmåns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 27 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2003 tråkmåns Tack (Tar absolut inte åt mig) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 battlefield är ju kul...har det inte installerat nu men det är kul då man spelar de... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 lol nån snodde HL2s källkod idag. Nu är den rejält spridd på nätet. jag skulle råda alla att inte använda steam på ett bra tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 oktober, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 lol nån snodde HL2s källkod idag. Nu är den rejält spridd på nätet. jag skulle råda alla att inte använda steam på ett bra tag. Jag fattar inte hur man kan sno spel innan doms en är släppta? . Hackar de sig in på Valves nätverk eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 (redigerad) lol nån snodde HL2s källkod idag. Nu är den rejält spridd på nätet. jag skulle råda alla att inte använda steam på ett bra tag. den har varit ute några dagar Redigerad 4 oktober, 2003 av Defcon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 4 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 4 oktober, 2003 Jag fattar inte hur man kan sno spel innan doms en är släppta? . Hackar de sig in på Valves nätverk eller? Nej, det är någon anställd på Valve som har gett ut den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Nej, det är någon anställd på Valve som har gett ut den! FEL!! dom har hacklat sig in på Gabe Newells dator och snott koden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Ja nån hackade sig in på Gabe Newells Personliga PC. Nu tycker jag det är lite klantigt av han att ha så värdefull information på en dator med uppkoppling mot nätet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 Ja nån hackade sig in på Gabe Newells Personliga PC. Nu tycker jag det är lite klantigt av han att ha så värdefull information på en dator med uppkoppling mot nätet. Jo Det e sant Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2003 FEL!! dom har hacklat sig in på Gabe Newells dator och snott koden Jaså! Men det brukar vara så att det är någon anställd som ger ut beta-versioner, kodsnuttar, m.m. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts