Defcon Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 (redigerad) Det står på typ alla webbbutiker, och det är någon på Valve själv som har sagt det! Du kan själv kolla på typ http://www.webhallen.se jag litar mer på dom från valve på ECTS än på en sida som uppdaterades för ca 3 veckor sen och jag tror inte valve säger sånt till butikerna det är vivendi vad jag vet Redigerad 28 augusti, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Enligt Super Play så kommer HL2 släppas strax före jul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Enligt Super Play så kommer HL2 släppas strax före jul! enligt valve 30de sep och om du inte vet det så är hl2 valves spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 http://gsmalbin.gotdns.com/svenne/gtabilder/gtavcbuggar/slides/bugg25.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Va fan ?! hahah.... är det du som moddat eller är det ett av planen i luften ?! Collt var det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Va fan ?! hahah.... är det du som moddat eller är det ett av planen i luften ?! Collt var det iaf det är inte han som tagit bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Nähä.. Men nån kanske vet historen bakom den mystiska bild ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Nähä.. Men nån kanske vet historen bakom den mystiska bild ? inte jag...konstig bild...jag såg bara en vinge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 säkert en fejkad bild Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Nej, det var Senitel på vcc som gjorde den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 (redigerad) det var hm..nån som skickade den till mig EDIT: Tror det var "bohman" Redigerad 29 augusti, 2003 av Senitel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Humdidum, lånady FFx (Final Fantasy X) av ewn polare igår. och blev man tagen? he he så jääävla bra psel asså, helt otroligt, komemr sitta läääänge inatt o spela det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Nej, det var Senitel på vcc som gjorde den på tal om Sentinel...Medlemmen...var tog han vägen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Jag tror att jag ska lira lite Battlefield på nätet sen.... Om det är nån som är interesserad så kommer jag heta Zanzibar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 september, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 Så här komer ditt SNES-spel sluta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 5 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 5 september, 2003 jag litar mer på dom från valve på ECTS än på en sida som uppdaterades för ca 3 veckor sen och jag tror inte valve säger sånt till butikerna det är vivendi vad jag vet Vivendi verkar vara en grupp töntar som bara bryr sig om pengar!!! Läs artikeln om HL2 på Gamereactor . Killen som skulle intervjua Valve fick skriva på ett kontrakt som sa att han var tvungen att böta 300 000 sek om han frågade fel frågor!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 18 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2003 Halo kommer bli kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scarface Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Halo kommer bli kul Tror jag också... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Halo kommer bli kul det är mycket roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 19 september, 2003 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2003 Halo kommer bli kul (Antar att du menar Halo PC. ) Jag tror att SP-delen kommer att floppa, det som däremot lär bli bra är den förbättrade MP-funktionen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts