Jacker Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 OK! tänkte det här skulle va typ som Vardagssnack fast för spel! Ex: AHHHH.... idag ladda jag hem den där modden till CS OK! Såg HL2 Trailern idag fan vad grym! Och det verkar som att Jedi Knight: Jedi Academy andvänder Quake 3 motorn ... som föregångarn. Motorn är inte dålig men iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Ok, låter bra... Nu på fredag ska jag få mitt ex av Pro Beach Soccer som jag har förbeställt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Suck... Som alla nog vet är HL2 försenat! :'( En sak jag funderar på, ska jag köpa Halo PC eller inte... Det verkar bli coolt, men jag har en kompis som har det på Xbox... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 en sak funderar jag på ska jag köpa GTA vicecity PC eller GTA III PC båda har jag på PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 köpte socom i förra veckan...prisvärt pengarna...och de e skit kul... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Suck... Som alla nog vet är HL2 försenat! :'( En sak jag funderar på, ska jag köpa Halo PC eller inte... Det verkar bli coolt, men jag har en kompis som har det på Xbox... köpte socom i förra veckan...prisvärt pengarna...och de e skit kul... TobbeH: Hålle med! . Men att man skjuter på ett spel betyder ju (förhoppningsvis) att det blir bättre! Skulle de inte fixa nån grafik-bugg eller var det var... SAABmannen: Det spelet är grymt, har testat det på Games . Det lär bli ännu roligare när man går Online! Annars ska jag kanske förboka Jedi Academy (ovanstående text var bara lite kritik :"> ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 en sak funderar jag på ska jag köpa GTA vicecity PC eller GTA III PC båda har jag på PS2 köp vc helt klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 TobbeH: Hålle med! . Men att man skjuter på ett spel betyder ju (förhoppningsvis) att det blir bättre! Skulle de inte fixa nån grafik-bugg eller var det var... SAABmannen: Det spelet är grymt, har testat det på Games . Det lär bli ännu roligare när man går Online! Annars ska jag kanske förboka Jedi Academy (ovanstående text var bara lite kritik :"> ) jo de e klart...men jag tror man måste ha bredband...för å spela på internet...tror ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 finns ju redan en vardagssnack.....varför ha 2? kan man inte skriva de i den andra onödig topic asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 finns ju redan en vardagssnack.....varför ha 2? kan man inte skriva de i den andra onödig topic asså som ja sa till dig nyss...om man skriver i vardagsnack som kommer de post å¨ligga flera sidor tebax.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 som ja sa till dig nyss...om man skriver i vardagsnack som kommer de post å¨ligga flera sidor tebax.... huh..fattar inte vad du menar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 huh..fattar inte vad du menar nej,...men det e bättre å skilja spel å vardagslivet....inte ha allt i samma.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 jahau....funderade näst om det itne skuller komma en sån här topic... ja sanrt får man nya datorn...då ska man ju förståss köpa vc å testa moda å skins...sen ska ja å tobbeh äga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 jahau....funderade näst om det itne skuller komma en sån här topic... ja sanrt får man nya datorn...då ska man ju förståss köpa vc å testa moda å skins...sen ska ja å tobbeh äga Himla tjat om det där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 (redigerad) valve siktar fortfarande på 30de september till hl2 Redigerad 27 augusti, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 (redigerad) valve siktar fortfarande på 30de september till hl2 Ehh, va? Valve har ju sagt att splet är försenat till 14 november! Redigerad 27 augusti, 2003 av TobbeH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 VA! hur kan spelet va försenat till 14'nde Sept om det skulle släppas 30? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 VA! hur kan spelet va försenat till 14'nde Sept om det skulle släppas 30? Skrev fel... :"> Jag menade november! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Ehh, va? Valve har ju sagt att splet är försenat till 14 november! dom sa iaf idag att dom fortfarande siktar på 30de sep 14de nov är bara ett ryckte vad jag vet nu, förut trodde jag på det men inte längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 dom sa iaf idag att dom fortfarande siktar på 30de sep 14de nov är bara ett ryckte vad jag vet nu, förut trodde jag på det men inte längre Det står på typ alla webbbutiker, och det är någon på Valve själv som har sagt det! Du kan själv kolla på typ http://www.webhallen.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts