Visa Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Jag tillhör en av dom "sega"! Jag orkar inte logga in på mitt Telia ADSL varje gång jag startar via login1.telia.com , sen så kan uppkopplingeen även avbrytas!... Jag har tidigare haft mitt Favoritprogram TeliaLogin som nu börjat kosta 65kr per licens! ... kan nån tipsa om nåt annat liknande, gratis program som man kan lita på? Btw, nu när jag skrev detta inlägg så bröts internet, men jag lyckades spara texten i en fil! Är du trött på att hela tiden knappa in ditt krångliga lösenord till Telia ADSL Bredband på inloggningssidan? Blir du irriterad över att bli nerkopplad för att du gick och tittade på TV en stund? ------------------------------------------------------------------------------------------------- Längtar hem till sthlm och BBB! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 såg detta i ett filarkiv: " IC Login 1.2 " Niklasson.net ->Filarkiv ->Internet -> IC Login 1.2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Jag tillhör en av dom "sega"! Jag orkar inte logga in på mitt Telia ADSL varje gång jag startar via login1.telia.com , sen så kan uppkopplingeen även avbrytas!... Jag har tidigare haft mitt Favoritprogram TeliaLogin som nu börjat kosta 65kr per licens! ... kan nån tipsa om nåt annat liknande, gratis program som man kan lita på? Btw, nu när jag skrev detta inlägg så bröts internet, men jag lyckades spara texten i en fil! ------------------------------------------------------------------------------------------------- Längtar hem till sthlm och BBB! jag har oxå de problemet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 (redigerad) Senitel: man tackar Redigerad 25 augusti, 2003 av Visa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 såg detta i ett filarkiv: " IC Login 1.2 " Niklasson.net ->Filarkiv ->Internet -> IC Login 1.2 Den använder jag, och den är ganska bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Jag tillhör en av dom "sega"! Jag orkar inte logga in på mitt Telia ADSL varje gång jag startar via login1.telia.com , sen så kan uppkopplingeen även avbrytas!... Jag har tidigare haft mitt Favoritprogram TeliaLogin som nu börjat kosta 65kr per licens! ... kan nån tipsa om nåt annat liknande, gratis program som man kan lita på? Btw, nu när jag skrev detta inlägg så bröts internet, men jag lyckades spara texten i en fil! ------------------------------------------------------------------------------------------------- Längtar hem till sthlm och BBB! Är det inte värt att betala 65 kr för det då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxter Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 såg detta i ett filarkiv: " IC Login 1.2 " Niklasson.net ->Filarkiv ->Internet -> IC Login 1.2 Håller med den funkar galant utan problem .. jag kör den inte som service men det kan man välja om man vill . men efter som jag vill ha full kontroll så kör jag den som autofunktion när datorn startar med en tryicon så jag kan logga ur när jag vill när det behövs på ett bekvämmare viss en vad service hade att erbjuda.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Jag har TeliaLogin. En licens kostade bara 20 kr under sommaren då jag klippte till Fungerar utmärkt! edit: ... förutom att statistiken krånglar... edit2: ... nej för nu har det kommit ut en patch som gör att statistiken fungerar igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 jag har Telia adsl, jag kan ha på datorn i år om jag vill, jag blir ändå inte utkopplad Men om jag stänger av datorn ett tag så måste jag logga in igen när jag startar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 LFConnectionKeeper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Benvit Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Jag har ADSL Easy.. Funka jättebra Jag ladda hem den på niklasson.net tro ja..hmm jopp det var det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 Jag använder ICLogin...skitbra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LeiF Skrivet 31 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2003 LFConnectionKeeper den har en polare till mig. och jag har den om typ 3 minuter... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts