LunCh Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 (redigerad) Jag har gjort ett nytt skin till oceanic det ser ut så här: http://medlem.spray.se/lunch/mods/imagen/oceanic_pic.jpg [Download] Jag ska försöka lära mig Zmodeler snart när jag har tid då ska jag styla den lite mer. Är det nån som kan nån bra sida för guider till Zmodeler? Hoppas ni gillar den Redigerad 25 augusti, 2003 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the_kille Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 snygg men du har väl bara gjort den enfärgad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Ja det har jag . Det är en beta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 snygg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr mini Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 men hur gör man egentligen skinsen till bilarna hur vet man vilka mått man ska andvända och sånt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 fy i f*n vad snygg den bilen e asså ska lägga in den så fort min cykel e lagad då lkan jag köpa GTA VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 hur gör du skins till bilarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 coolt ke3p Üp D@ G0od Wör|<! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts