Undertaker Skrivet 13 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2002 Snälla NÅGON....jag har inte någon manual. hur går man som forgängare,gäng medlemmar,poliser etc.??? Jag kan jogga och springa men hur GÅR man??? Jag köpte GTA3 av en kompis och han hade ingen manual, jag vet inte varför (Konstigt, eller hur?). Så snälla nån..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2002 Det går inte att gå (eller?), man kan bara springa eller rusha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 13 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2002 är du säker....för det skulle va kul att gå runt o cruisa med en pistol, eller hur?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mazzee Skrivet 13 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2002 När jag testade med min gamla SideWinder Freestyle Pro så fungerade det att gå, det gick även att springa genom att luta den mer. På något sätt borde det även gå att få det att fungera med en tangent. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 13 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juni, 2002 OOO snälla snälla snälla....kan du försöka kolla hur man går med tangent plzplz det skulle vara sååå kul plz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 14 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2002 När jag testade med min gamla SideWinder Freestyle Pro så fungerade det att gå, det gick även att springa genom att luta den mer. På något sätt borde det även gå att få det att fungera med en tangent. Precis så är det för mig också. Med Freestyle Pro så kan man gå, men jag har inte hittat någon tangent på tangentbordet. :but: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Space Hunter2001 Skrivet 16 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2002 på ps2 tryck inte så hårt på gå knappen så borde du gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 30 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Men jag har PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2002 Pröva att inte trycka så mycket på upp-pilen då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 9 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2002 Pröva att inte trycka så mycket på upp-pilen då. det funkar inte på tangentbord.. därför det funkar på kontroll är för att den har sense för hur mycket du trycker, och på tangentbord finns det bara ett läge. det är därför det det så jvla segt att köra bilspel på pc, om man inte har en gamepad.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 10 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2002 okej, men det visste inte jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 12 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 Ja man kan ju inte veta allt det borde ju gå med joystick!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 12 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2002 det går att göra det med joystick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2002 BRA FÖR JOYSTICK HAR VÄLL NÄsTAN ALLA!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 13 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2002 har alla joystick till pc.. ja vet inte riktigt, då går ju man miste om hela grejen med musen som gjort spelet 10gg bättre än till ps2. ps. lägger upp en poll om det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 13 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2002 jaja! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts