Dodoflyer Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Någon som vill hjälpa mig med Car och Weapon stat editor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 (redigerad) Jo men du får säga vad problemet är annars kan vi inte hjälpa dig. Nån mod eller admin kan flytta denna till modding också. Redigerad 25 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dodoflyer Skrivet 25 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Jo men du får säga vad problemet är annars kan vi inte hjälpa dig. Nån mod eller admin kan flytta denna till modding också. Jag kan börja med Car stat editor. Jag öppnar programmet och försöker med "Open handling file" att hitta lämplig CFG fil. Men jag lyckas inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Jag kan börja med Car stat editor. Jag öppnar programmet och försöker med "Open handling file" att hitta lämplig CFG fil. Men jag lyckas inte. Prova att höger klicka på handling.cfg och välj "Öppna med" och välj CSE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dodoflyer Skrivet 25 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Prova att höger klicka på handling.cfg och välj "Öppna med" och välj CSE. "Runtime error 76" Men jag måste nog återställa original-handling.cfg:en Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts