R2D2 Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 Kan någon maila peren.dff till mig??? Råkade installera en s**tdålig mod, Peugeot 306 från gta3.net, som dock brukar ha bra mods. För er som inte vet, så startar man IMG tool hittar filen och väljer extract i command-menyn. Adressen är herr_patetisk@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2002 Kan någon maila peren.dff till mig??? Råkade installera en s**tdålig mod, Peugeot 306 från gta3.net, som dock brukar ha bra mods. För er som inte vet, så startar man IMG tool hittar filen och väljer extract i command-menyn. Adressen är herr_patetisk@hotmail.com tss man ska alltid göra en "backup" tyvärr kan jag inte skicka den till dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 Kan verkligen ingen ta på sig besväret och vara jättesnäll och maila den till mig? Snääääääääääälllllllla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 15 oktober, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 Här är den: http://pixas.mine.nu/~www/upload2/peren.zip Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 15 oktober, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 oktober, 2002 Tack så jättemycket Hultan, du är en ängel. 1000000000 miljoner tack!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts