samool Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Låter skitbra stell! Tacka ja! Men iof brukar det bli rätt skräpigt... dom får väl införa lön per/kg skräp eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Jag tänkte dra upp den här topicen igen för det börja närna sig i snabb takt.. Vilka är det som ska dit nu egentligen..?! Jag Mika Hultenius Jocken Någon mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Tror inte Jocken skulle dit. Han och KalleR banga ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Tror inte Jocken skulle dit. Han och KalleR banga ut. Fy vilken dålig stil.. Jag som hade tänkt att vi kunde haft en liten forum träff där.. Jaja, Du jag o Mika iaf.. Och vi sitter ju nästan brevid varandra.. ~=Gtasajtens Forum träff=~ Antal medlemmar: 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Första GTAsajten-träffen ( ...)! Ta med en digitalkamera och ta lite kort, det måste ju dokumenteras! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Första GTAsajten-träffen ( ...)! Ta med en digitalkamera och ta lite kort, det måste ju dokumenteras! Jag har ingen kamera.. Och inte mika heller vad jag vet.. Hultan, har du kamera..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Jag har ingen kamera.. Och inte mika heller vad jag vet.. Hultan, har du kamera..?? StellHell du får ta mobilen i värsta fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 Jag har en liten dåligt minidigitalkamera. Men kvaliten är värkligen dålig, som en webcam ungefär. Fast jag hatar bilder ändå, speciellt på LAN då man känner sig lite halvt knarkad efter ett tag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 23 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2003 De e klart du ni måste ta bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 StellHell du får ta mobilen i värsta fall smart.. Men hur ska jag få in det i datorn sen hade du tänkt?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mika Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 smart.. Men hur ska jag få in det i datorn sen hade du tänkt?? Det hade jag inte tänkt på... du får väl låna din farsas mobil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 smart.. Men hur ska jag få in det i datorn sen hade du tänkt?? Det är enkelt Välj bara skicka e-post eller liknande i medelande menyn.. skriv nåt och bifoga en bild ! Svårare än så är det inte Det enda som krävs är pengar på kortet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 24 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2003 Jag skulle på DH.. men fick förhinder.. :'( Hela mitt liv är krossat nu.. Får aldrig uppleva DH Winter 2003.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 25 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 oktober, 2003 (redigerad) *edit* Redigerad 26 oktober, 2003 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 har ni redan fått biljetter?alla biljetter tar rtyp slut på 30 min...så om ni inte har beställt så är det nog ganska kört...mina två kompisar skulle dit.men dom öppnade biljettförsäljnigen 20 min innan...så då han dom inte få några innan alla var slut Vadå redan? Biljetterna släpptes den 8 Okt. och tog slut på 11timmar.. Sen var det eftersläpp fredagen efter det då det va lite över 400biljetter som släpptes.. Och det släpptes inga biljetter 20min före.. Dom släpptes 00.00 båda nätterna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 26 oktober, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 oktober, 2003 (redigerad) ok...förlåt..då missuppfattade jag de...*editar* Redigerad 26 oktober, 2003 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts