Mikolan Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Alla sitetr ju o tankar Wraez där, sen e alla så uppkäftiga, när man vinenr över nån på cs så skriver dem "EY, vilken rad sitter du på, ge mig ditt radnumemr så komemr jag o slåt ner dig. osv." =P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Sen så har halva klassen typ vart där o dom har övertygat mig att åka... Hehe, det märks att du går IT-gymnasie Hela DH består av 30-60 LAN som är sammankopplade via "internet". Varje person får ett eget internet-IP om jag inte minns fel. Lite svårt att förklara men det är inget vanligt LAN... vilket ni kommer att märka... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zane Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 öhh låter inte bra efter vad jag sett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Detverkar kul från vad jag har hört fån polare, fast man ska itne må så bra efteråt har jag hört (knappt sovit på 3 dar o bara ätit burgare) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Jag ska antagligen till DH Winter 2K3 .. Får se om nån av mina polare ska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Va f*n, jag postade ett antal inlägg förut men dom finns inte längre Aja, dom som ska till DH kan ju träffas där. Det blir Hultenius, stellhell och jag...kanske deltanator också...nån mer som hänger på ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 26 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Skulle gärna viljaåka, men jag kan nog inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 26 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2003 Tobbeh, varför inte ? Pga skolan? jag ska ta ledigt, mamma vill inte att jag sitter överhuvudtaget för jag inte gör läxorna ( men jag gör dom iaf) , så fatta va hon tycker om att ta ledigt för att köra dator i 3 dagar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 jag skulle vilja åka...men ska göra annat istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 skulle velja komma...men jag får nog nöja mig med å spela på internet...på en bredbands dator.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 MEGA LYX!!! Vi har fått förfrågningar om att vara städare på DHW 2k3... Man städar typ 2h/dag och får 3000:- på de fyra dagarna.. sen får du oxå gratis plats på DH och matkuponger..!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 Låter skitbra stell! Tacka ja! Men iof brukar det bli rätt skräpigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 27 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 augusti, 2003 w00t, jag skulle tackat ja direkt ;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Nja, man vill ju hellre spela & tanka Men det var riktigt bra erbjudande i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 28 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2003 Man städar ju bara i 2 timmar/dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 Jag ska gå.. sen ska jag ha mitt egna lilla Dh här hemma.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 29 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2003 tycker att det låter skit nördigt.. men det e klart man ska gå!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 jag får väl inte komma 13 år bara man måste väl va 15 har jag hört från en polare? :'( annars ska jag fråga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 30 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 Nja, tror inte det är åldersgräns. Bara man får av sina föräldrar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 30 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2003 jag får väl inte komma 13 år bara man måste väl va 15 har jag hört från en polare? :'( annars ska jag fråga kompisar till mig 13-14 var där. så det e ju typ ingen åldersgräns då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts