Jocken Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Ok, det är rätt långt kvar till DH, men någon som planerar att åka dit? Jag ska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Jag ska troligtvis dit, om jag vågar lita på en klasskompis som förare :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Shit, en Gtasajten träff på DH är ju perfekt, för då är alla på plats Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 ???? vad menar du? ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 (redigerad) DreamHack är ett stort LAN i Jönköping Själv ska jag nog inte dit. Var där förra gången med brorsan. LAN:et håller iaf på den 27:e till söndag den 30:e. Redigerad 25 augusti, 2003 av Scraw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 DH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 (redigerad) vad menar du? ( ) vad tror du? vad tror du ?? betyder? ok ja ska inte va käftig med den store moden onödiga rader borttagna Redigerad 25 augusti, 2003 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 ta bort alla onödiga tomrader... Om du undrar vad det betyder så får du väl för fan skriva det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 (redigerad) LAN:et håller iaf på den 27:e till söndag den 30:e. lite kort, är nog meningen att man ska sitta uppe i 72 timmar Redigerad 25 augusti, 2003 av Tyrone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 (redigerad) ta bort alla onödiga tomrader... Om du undrar vad det betyder så får du väl för fan skriva det Varför editerar inte du? Redigerad 25 augusti, 2003 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 alltså lan... menar ni lan på cs? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Varför editerar inte du? nu gjorde jag det... man jag ville att han skulle fatta själv, vilket han inte gjorde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Antonetti Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 orka edit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 (redigerad) alltså lan... menar ni lan på cs? Nej, alltså ett LAN = local area network på 5000 datorer. Man kan ta hem shareware, titta på familje bilder och så vidare...inget warez förekommer där Redigerad 25 augusti, 2003 av joakimnestor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Visa Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 der är troligtvist plugga här uppe i norrland då, så... tyvärr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Nej, alltså ett LAN = local area network på 5000 datorer. Man kan ta hem shareware, titta på familje bilder och så vidare...inget warez förekommer där jo, det finns gott om warez där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 jo, det finns gott om warez där Jag tror han menade på familjebilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Jag ska nog dit.. Bor ju så gott som i JKPG... Sen så har halva klassen typ vart där o dom har övertygat mig att åka... Är mest rädd för att datorn ska bli snodd.. eller hackad eller få virus o skit.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 augusti, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 omg! jag menar ju att det är 100% warez, skulle bara jävla lite med warez-reglerna här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts