andy_vox Skrivet 24 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 24 augusti, 2003 Jag har kollat "VIKTIGT!! --- Hackar GTA3? Läs detta!" men inget hjälper. Jag har version 1.1. Jag använder de lägsta grafikinställingarna men det hackar ändå, trots att min dators kapacitet överstiger rekommendationerna rejält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PenuM Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Även grafikkortet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Posta System Specs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 Har du testat 3d analyzer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 gta3 hackar för mig och jag har provat allt, har P4 1,7 GHz, 512 RAM, GF2 MX400 64mb. Men gta3 kör jag inte längre, men vc flyter på perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 har du kazaa installerat?? inte kazaa lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 25 augusti, 2003 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2003 har du kazaa installerat?? Kazaa spelar väl ingen roll så länge du inte laddar ned samtidigt som man spelar GTA3? Om du tänker på "reklam/spion-programen" i Kazaa så kan dom nog inte sega ned så för mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts